کد خبر: 192872 - تاریخ: یکشنبه، 29 سپتامبر 2019 - 10:02

در شش ماهه نخست سال ؛

۵۱ مأموریت در سال ۹۸ توسط آتش نشانی شهرداری خمام انجام شده است

مرتضی نجاتی با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط این واحد به شهروندان در طی سال ۹۸ گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، آتش نشانان خمام ۵۱ مورد عملیات انجام داده است.

به گزارش خوبان خبر؛ سرپرست آتش نشانی شهرداری خمام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز هفت مهر روز آتش‌نشان اظهار داشت: آتش‌نشانی یکی از مشاغل مهم و حساس مدیریت شهری است که ارتباط مستقیمی با جان شهروندان هر شهر دارد و برای انجام آن باید فردی تلاشگر و از خود گذشته بود تا بتواند در مواقع خاص جان دیگران را بر خود ترجیح دهد.

مرتضی نجاتی با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط این واحد به شهروندان در طی سال ۹۸ گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، آتش نشانان خمام ۵۱ مورد عملیات انجام داده است.

وی در ادامه گفت : در شش‌ماهه اول امسال آتش‌نشانی شهرداری خمام اقدام به مهار ۱۳ مورد آتش‌سوزی در منازل، ۳۳ مورد آتش‌سوزی و تصادف خودرویی و امداد خودرویی،۵ مورد آتش‌سوزی باغات و علوفه دامی در روستاها و باغات اطراف مهار ۳ مورد آتش سوزی انبار و خدماتی کرده است که در مجموع این حوادث ۳۱ نفر مجروح و ۴ نفر نیز فوت کردند.

به گفته‌ی وی، در جریان عملیات خوشبختانه آتش‌نشانان در ۶ ماه اول امسال با آسیب دیدگی روبرو نشدند.

نجاتی  با تأکید بر اینکه آتش نشانی شهرداری خمام به ۴۴ روستای این خمام خدمات ارائه می‌دهد، یادآور شد: گاهاً بر اثر آتش‌سوزی که در روستاهای تابعه صورت می‌گیرد آتش‌نشانی خمام برای خاموش کردن آتش‌سوزی‌های روستایی اقدام می‌کند در حالی که حتی یک ایستگاه اختصاصی برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی به روستاها نداریم.

سرپرست آتش نشانی شهرداری خمام  در پایان گفت: تهیه کپسول اطفاء حریق برای منازل و واحدهای مسکونی و همچنین بررسی وضعیت سیم‌کشی‌های برق از اهمیت بالایی برخوردار است .

انتهای پیام/۲۳۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads