کد خبر: 192824 - تاریخ: جمعه، 27 سپتامبر 2019 - 18:08

شهرداری خمام 3 - آینده سازان سیاهکل 2 ؛

برتری شهرداری خمام برابر آینده سازان سیاهکل با تعویض طلایی محمدیانی

شاگردان محمد یانی در شهرداری خمام این روز ها که در نوار پیروزی به سر می برند امروز موفق شدند با نتیجه ی ۳ بر ۲ مقابل آینده سازان سیاهکل به برتری دست یابند.

به گزارش خوبان خبر؛ دو تیم فوتبال شهرداری خمام و آینده سازان سیاهکل در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتز نوجوانان گیلان از ساعت ۱۵ روز جمعه ۵ مهرماه در ورزشگاه علی بحری خمام به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان محمد یانی در شهرداری خمام این روز ها که در نوار پیروزی به سر می برند امروز موفق شدند با نتیجه ی ۳ بر ۲ مقابل  آینده سازان سیاهکل به برتری دست یابند. 

شهرداری خمام بازی را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود و در دقیقه ۸ توسط امیر حسین پورصالحی به گل دست یافتند، در ادامه بازی علیرضا زحمتکش در دقیقه ۲۸ بازی دومین گل تیم میزبان به ثمر رساند.

آینده سازان سیاهکل در اواخر نیمه نخست رفته‌رفته توپ و میدان را در اختیار گرفتند، موفق شدند در دقیقه ۴۰ میلاد صیاد یکی از گل ها خورده را پاسخ دهد و نیمه نخست  با حساب دو بر یک به پایان رسید. 

نیمه دوم مهیج آغاز شد و این سیاهکلی ها بودند که در دقیقه ۵۰ توسط امیر رضا عبدالهی پور به گل دست‌یافتند و بازی به تساوی کشیده شد. بعد از این گل هم فشار شهرداری خمام همچنان ادامه داشت. آینده سازان سیاهکل نیز در ضد حمله‌ها موقعیت‌هایی به دست آورد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

در نهایت در دقیقه ۶۶ مسابقه علیرضا میرزاده که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود با یک ضربه سر گل سوم و پیروزی بخش شهرداری خمام را به ثمر رساند تا بازی با حساب ۳ بر ۲ به سود شهردازی خمام  به پایان برسد. شاگردان محمدیانی با این پیروزی ۱۲  امتیازی شدند و در رده دوم گروه قرار گرفتند.

 

 

انتهای پیام/۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads