کد خبر: 192616 - تاریخ: یکشنبه، 22 سپتامبر 2019 - 17:55

همزمان با سراسر کشور؛

جشن شکوفه‌ها و غنچه ها در مدارس خشکبیجار برگزار شد

همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها و غنچه ها در مدارس خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ صبح امروز با حضور برخی مسؤولان محلی  بخش خشکبیجار،معلمان و اولیای دانش‌آموزان جشن شکوفه‌ها در مدارس ابتدایی خشکبیجار و به‌ صورت نمادین در مدرسه  مائده خشکبیجار برگزار شد و مسؤولان با اهدای گل و شیرینی و جوایز به دانش‌آموزان حضور آنان در مدرسه را تبریک و خوش‌آمد گفتند.

رئیس آموزش‌ وپرورش خشکبیجار در این مراسم اظهار داشت: روز نخست مدرسه برای هر یک از دانش‌آموزان خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است و ما باید با ایجاد محیطی مفرح و شاد این روز را در ذهن آنان با خاطره‌ای خوش به‌یادماندنی کنیم.

هادی علیجانی افزود: این دانش‌آموزان آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و ما باید برای موفقیت آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی  دوره ابتدایی را  به عنوان دوره مهمی از تحصیلات هر فردی نام برد و گفت: بیشترین دانش‌آموزان و همکاران ما در سطح استان کردستان هم‌اکنون در مقطع ابتدایی فعالیت دارند و ۶ پایه ابتدایی در سطح دبستان‌های استان مدیریت و اداره می‌شود.

علیجانی  در پایان بیان داشت: امیدواریم با تلاش همکاران در بخش‌های مختلف در سال تحصیلی جدید بهترین خدمات آموزشی به دانش‌آموزان عرضه شود.

 

 

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads