کد خبر: 19251 - تاریخ: دوشنبه، 18 فوریه 2013 - 22:27

ملتی که شهادت را سعادت می داند پیروز است.

خوبان خبر: ترور یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کشور لبنان نشانه ی ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از شکست خود در برابر پیشرفت های علمی – سیاسی و اقتصادی کشورمان، صرفا به انتقام جویی از ملت عزیز ایران اسلامی روی آورده اند.

بار دیگر دشمنان این مملکت در عین آشفتگی و سردرگمی خود، اقدام به ترور سردار حسن شاطری، رئیس ستاد بازسازی لبنان کردند تا شاید این گونه به اهداف شوم و پلید خود برسند.

غافل از این که خون این شهیدان موجب دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی هرچه بیشتر مردم این سرزمین و نیز رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد شد.

ترور یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کشور لبنان نشانه ی ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از شکست خود در برابر پیشرفت های علمی – سیاسی و اقتصادی کشورمان، صرفاً به انتقام جویی از ملت عزیز ایران اسلامی روی آورده اند.

دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه ی انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند؛ چرا که رویش و زایش این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی ده ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

بدون شک این اقدام مذبوحانه، موجب پایبندی بیشتر قاطبه ی مردم ایران در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، خواهد گردید و توسعه ی استقلال علمی و فنی کشور را در عرصه های مختلف علم و دانش و سازندگی به دنبال خواهد داشت.

ما این ضایعه ی بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر  (عج) ، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده ی گرانقدر آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسئلت می نماییم.

التماس دعا

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. یاران گمنام
     | 2013/02/19 - 20:33
    پاسخ

    سلام بنده هم این ضایعه بزرگ را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و مقام معظم رهبری و خانواده این مرحوم تسلیت عرض می نماییم و برایشان از خداوند منان علو درجات را مسئلت دارم .و از آقای محمد علیدخت بابت چنین متن هایی تشکر می نمایم که همیشه در صحنه های انقلابی حضور دارند.التماس دعا دارم.

  2. یه دوست
     | 2013/02/21 - 11:03
    پاسخ

    سلام عرض می کنم خدمت شما واقعا کوربشه چشای کسانی که نمی تونند پیشرفت بچه های نظام رو در کشورهای دیگه ببینند
    تشکر می کنم از آقای علیدخت که همه مطالب ایشون که روسایت میذارند همیشه به روز و دروغ نگفته باشم آنلاینه!!!
    اجرکم عندالله
    التماس دعا

  3. محمدجواد عاطفی
     | 2013/02/23 - 13:19
    پاسخ

    عرض سلام خدمت برادر ولایتمدارم جناب آقای محمد علیدخت
    مطالبتان را در برهه های مختلف زمانی که بر روی سایت قرار میگیرد مطالعه میکنم .
    مفید، سودمند، بجا و پر معناست .
    بنده هم به نوبه ی خود این عمل قبیح را که منجر به از دست دادن یکی از بهترین سربازان ولایت شد محکوم میکنم
    انشالله گستره ی فعالیت های انقلابی(Revolutionary) و بشردوستانمان Humanitarian) (علاوه بر کشورهای هم پیمان (Confederate) به سایر کشورها در اقصی نقاط جهان انتشار پیدا کند.
    در ظل توجهات ولی عصر ارواحنا له الفداء محفوظ ،موفق و موید باشید .
    محمدجواد عاطفی
    اسفندماه سال 1391

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads