کد خبر: 19246 - تاریخ: دوشنبه، 18 فوریه 2013 - 22:14

مشروح/ جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار

خوبان خبر: پیرخندان بخشدار سابق خشکبیجار، در این جلسه، با عرض تشکر فراوان از خانواده های معزز شهدا، همه ی مردم و مسئولین بخش خشکبیجار در طول ایام خدمت و هم چنین با عرض تشکر ویژه از عظمتی فرماندار رشت و همکاران وی، از همگی ایشان طلب حلالیت نمود.

به گزارش خوبان، جلسه تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار، صبح امروز در سالن کتابخانه عمومی خشکبیجار با حضور عظمتی فرماندار رشت، پیرخندان بخشدار اسبق، شاددوست بخشدار جدید، عبدالحسین زاده شهردار، تحیری رئیس شورای شهر و جمع دیگری از مسئولین برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین مودب پور امام جمعه ی خشکبیجار، طی اظهاراتی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس پیرخندان، برای بخشدار جدید آرزوی توفیق نمود.

ایشان در ادامه اظهار داشت: بعد از چند بخشدار در این بخش تازه تاسیس بعد از جدایی از خمام، اولین بخشدار بومی را خواهیم داشت و ما این را به فال نیک می گیریم.

ایشان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند من همیشه از دولت ها حمایت کرده ام افزودند: همه ی ما باید به بخشدار جدید کمک کنیم همان طور که به بخشداران سابق کمک کرده ایم.

در ادامه این مراسم، پیرخندان بخشدار سابق خشکبیجار، با عرض تشکر فراوان از خانواده های معزز شهدا، همه ی مردم و مسئولین بخش خشکبیجار در طول ایام خدمت و هم چنین با عرض تشکر ویژه از عظمتی فرماندار رشت و همکاران وی، از همگی ایشان طلب حلالیت نمود.

در بخش دیگری از مراسم، سید ولی الله عظمتی فرماندار رشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و همچنین تقدیر و تشکر از مردم اظهار داشت: ایشان به واقع گنجینه های نظام هستند.

فرماندار رشت با اشاره به راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن امسال، اظهار داشت: هر سال که 22 بهمن ماه فرا می رسد و ما راهپیمایی باشکوه ملت را می بینیم می گوییم این باشکوه ترین راهپمایی مردم بود و بهتر از این نمی شود. اما باز سال دیگر می آید و یک راهپمایی باشکوه تر را شاهد هستیم.

فرماندار ادامه داد: آقای پیرخندان آن چه در توان داشت را خالصانه و با جدیت و شایستگی در قبال مردم خشکبیجار انجام داد.

عظمتی در پایان سخنانش با تشکر از پیرخندان بخشدار اسبق، شاددوست را به عنوان نخستین بخشدار بومی خشکبیجار معرفی نمود.

در پایان این مراسم با اهدای هدیه ای، از زحمات پیرخندان بخشدار اسبق خشکبیجار تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads