کد خبر: 192450 - تاریخ: جمعه، 20 سپتامبر 2019 - 20:22

با حضور جمعی از مسئولان:

امام جمعه جدید لشت نشاء منصوب و معرفی شد

امام جمعه جدید لشت نشاء صبح امروز با حضور مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گیلان، جمعی از مسئوین شهرستانی و  استانی معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر؛ امام جمعه جدید لشت نشاء صبح امروز با حضور مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گیلان، جمعی از مسئوین شهرستانی و  استانی معرفی شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه نماز جمعه در بیان مواضع نظام و افزایش آگاهی جامعه گفت: این تریبون ارزشمند فرصت مناسبی برای وحدت بیشتر مردم و مسولان است.

حجت الاسلام و المسلمین عادلی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران اقامه نماز جمعه است که در درون خودش خیر و برکت را به جامعه عطا می‌کند که از جمله آن می‌توان به تحکیم وحدت در بین جامعه و مردم اشاره کرد و خود نماز جمعه منادی وحدت است.

حسنی و کوچکی نژاد از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست نقش موثر امامان جمعه را در بیان مشکلات و پیگیری مسائل منطقه تبیین کردند.
حجت الاسلام و المسلمین تجد در خطبه های امروز نماز جمعه این بخش هم با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات و مشکلات مردم این بخش گفت: امیدوارم با کمک مسولان این مشکلات حل شود.
امام جمعه جدید لشت نشا ء افزود: وحدت و تلاش برای تعالی فرهنگی و اخلاقی منطقه در اولویت های کاری اش قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا هر کاری می کند دام هایی است که برای رسیدن به منافع خود برای ما و انسان های مستضعف پهن می کنند،افزود: دشمن متوجه شده است که با این همه تحریم ها در اراده ملت ایران خللی وارد نشده است و آنان همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خوبان خبر؛ در مراسم معارفه امام جمعه جدید لشت نشاء با قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین رنجبر امام جمعه پیشین ، حجت الاسلام و المسلمین تجدد به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

 

 

انتهای پیام /۵۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads