کد خبر: 192408 - تاریخ: جمعه، 20 سپتامبر 2019 - 10:02

رئیس پلیس راه استان گیلان :

طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در استان گیلان اجرایی می‌شود

سرهنگ حسین محمد‌پور، رئیس پلیس راه استان گیلان از طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در سراسر محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش خوبان، رئیس پلیس راه استان گیلان از طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در سراسر محورهای مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ حسین محمد‌پور با اعلام این خبر گفت: رانندگانی که به قوانین و مقررات احترام می‌گذارند وقتی شاهد تخلفی خطرناک هستند انتظارشان این است که برخورد جدی با راننده متخلف صورت بگیرد که امنیت آنها را به خطر انداخته است و با توجه به وضع قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در سال‌های اخیر که بازدارنده‌تر بوده پلیس با این دسته از رانندگان که با انجام تخلفات حادثه‌ساز موجب به مخاطره انداختن جان مردم می‌شوند برخورد جدی‌ می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس راه استان در این راستا طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را اجرا کرده است افزود: در این طرح با ۵۲۵ دستگاه خودرو به دلیل تخلفاتی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز و غیر متعارف، حرکات مارپیچ و نمایشی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، تغییر در وضعیت خودرو و ایجاد آلودگی صوتی برخورد قانونی شد.

وی در ادامه از افزایش تعداد گشت‌های کنترلی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به اختصاص خودروهای سراتو به ناوگان حمل و نقل پلیس، تیم‌های گشت پلیس راه در تمامی جاده‌های استان به صورت آشکار و نامحسوس حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه تخلفات رانندگی زمینه‌ساز بروز حوادث می‌شوند لذا پلیس راه گیلان به منظور جلوگیری از هرگونه ناامنی در جاده‌ها، بدون هیچگونه اغماض و مطابق با قانون با رانندگان متخلف برخورد می‌‌کند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads