کد خبر: 192404 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2019 - 21:54

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان:

پیام شهدا پیروی و اطاعت از ولی امر و ولایت پذیری است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به پیام شهدا گفت: پیام شهدا پیروی و اطاعت از ولی امر و ولایت پذیری است، ما نیز باید از رهبر معظم انقلاب در تمام سطوح و امور پیروی کنیم‌.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن گلمیرزاده عصر امروز در نخستین یادواره شهدای مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) رشت به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) با تسلیت ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) اظهار کرد: مقام و منزلت شهدا بسیار عظیم است و حقیقتا درباره شهدا نمی‌توان سخنی گفت چرا که شهدا معامله بزرگی با خداوند کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، افزود: خداوند در سوره مبارکه آل عمران مقام شهدا را به نیکی برایمان تبیین کرده‌اند، مرگ برای شهید معنا ندارد و شهدا زنده و در کنارمان حضور دارند‌.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه هر سال عزاداری ماه محرم باشکوه‌تر از گذشته است، گفت: این امر به دلیل حی بودن شهدا است و ما باید در تمام مراحل زندگی و برای رسیدن به موفقیت از شهدا مدد بگیریم‌.

گلمیرزاده با تاکید بر انس با قرآن و آشنایی با وصایای شهدا بیان کرد: شهید، شاهد و گواه است و حضور دوست‌دارانش را در مجالس شهدا گواهی می‌دهد، خداوند متعال به شهدا لطف کرده و حیات ابدی را به منظور جبران ایثار آنان در گذشتن از حیات دنیوی تقدیم کرده است‌.

وی با بیان اینکه خانواده‌های بزرگوارشان نگران از دست دادن شهدایشان نیستند، افزود: شهدا همیشه شاد و خرسندند چرا که برای هدفی از جان خود گذشته‌اند که تماما رضایت و نعمات خداوند را در پی دارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به پیام شهدا خاطرنشان کرد: پیام شهدا پیروی و اطاعت از ولی امر و ولایت پذیری است، ما نیز باید از رهبر معظم انقلاب در تمام سطوح و امور پیروی کنیم‌.

گلمیرزاده با تاکید بر پیروی از آموزه‌های قرآن بیان کرد: دختران و پسران ما باید خود را به قدرت الهی از مساجد، هیئات و مبانی دین و آموزه‌های قرآن مهیا کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads