کد خبر: 192395 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2019 - 16:32

آسمان گیلان تا فردا آفتابی است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم استقرار جوی پایدار در منطقه، گفت که آسمان استان تا فردا (جمعه) آفتابی خواهد بود.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی عصر پنجشنبه  بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده به طور غالب آسمانی آفتابی مورد انتظار است.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، افزایش موقتی ابر و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود ولی از شنبه هفته آینده بویژه عصر و شب، با نفوذ موج ناپایدار در منطقه، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، روند کاهش دما و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال بارش پراکنده پیش بین کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه مربوط به تالش، انزلی، کیاشهر، رودسر، لاهیجان و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان عنوان کرد.

به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۸ درجه خواهد بود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads