کد خبر: 192377 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2019 - 09:50

رئیس سازمان صمت گیلان:

۱۰۰۰ واحد فروش فوق‌العاده و غرفه پاییزه در گیلان برپا شده است

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تأمین نیازهای اولیه مردم، گفت: ۱۰۰۰ واحد فروش فوق‌العاده و غرفه پاییزه در گیلان برپا شده است.

به گزارش خوبان،  فرهاد دلق پوش در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاکید بر اهمیت تأمین کالاهای اساسی مردم، اظهار کرد: باید بتوانیم رضایت و نیازهای روزانه مردم را تأمین کنیم.

دلق‌پوش در ادامه بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و ارکان حاکمیتی برای تأمین کالاهای ضروری مردم تأکید کرد و افزود: در شرایط خاصی اقتصادی قرار داریم و حفظ حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده از اولویت‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم نداریم، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته مردم به دلیل جو روانی دشمن به فروشگاه‌ها فشار آوردند و کمی به بازار شوک وارد شد اما اکنون از ثبات اقتصادی نسبی برخوردار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تأمین مواد غذایی در طول ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: ۴۸۲ تن شکر، ۳۲۱ تن گوشت منجمد و ۱۶۱ تن مرغ منجمد در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری به هیأت مذهبی تخصیص یافته است.

دلق‌پوش با اشاره به ایجاد فروشگاه‌های پاییزه و فروش فوق‌العاده در گیلان، ادامه داد: در ۶ شهرستان گیلان نمایشگاه پاییزه با ۵۰۰ غرفه و همچنین ۵۵۰ فروش فوق‌العاده دایر شده است.

وی با بیان اینکه طی پنج ماه اخیر چهار هزار و ۷۰۵ مورد شکایت مردمی از واحدهای مختلف دریافت شده است، افزود: از این تعداد چهار هزار و ۶۳۶ مورد تخلف با ۲۵ میلیارد تومان جریمه با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته شامل متخلفین شده است.

دلق‌پوش با انتقاد از عرضه گندم بی‌کیفیت در گیلان، گفت: بی‌کیفیت‌ترین نوع گندم در گیلان توزیع می‌شود که مستقیماً روی کیفیت نان اثر می‌گذارد و لازم است دولت در این زمینه چاره‌ای اندیشی کند زیرا این موضوع با سلامت مردم در ارتباط است.

کد خبر 4722686
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads