کد خبر: 192358 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2019 - 08:58

عاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان:

توسعه دولت الکترونیک یکی از مهمترین برنامه‌های دولت

حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان قرار گیرد.

به گزارش خوبان، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی شورای توسعه مدیریت استان گیلان با تشریح وظایف این کمیته، به مقوله برنامه ریزی، مستندسازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیک دستگاه ها و راهبری اجرای برنامه ها به عنوان یکی از وظایف کمیته تأکید کرد و افزود: کمیته شهر هوشمند در زیر کمیته توسعه دولت الکترونیک باید تشکیل شود تا شاهد هوشمندسازی خدمات شهری باشیم.

او خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از حیث خدمت رسانی مستمر به شهروندان نقش موثری در روند توسعه دارد، از این رو باید رضایتمندی حداکثری شهروندان در راس اقدامات دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

تنهایی در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری نشست های مشورتی جهت هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات الکترونیک بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا برپایی کانون گفتگو، هم اندیشی و هماهنگی در جهت ایجاد وحدت رویه در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و حذف موازی کاری دستگاههای اجرایی است.

انتهای پیام/آ


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads