کد خبر: 192355 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2019 - 08:53

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان خبر داد :

جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از ۳۲۰ کلاس درس گیلان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان از جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح ۳۲۰ کلاس درس گیلان خبر داد.

 به گزارش خوبان، علی دقیق در نشست شورای آموزش و پروش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با انتقاد از فقدان استخر شنا برای فرهنگیان و دانش آموزان اظهار کرد: گیلان تنها استانی است که از وجود استخر شنا ویژه دانش آموزان و فرهنگیان تاکنون محروم بوده اما تا پایان سال جاری، دو استخر ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی در گیلان افزود: سرانه فضاهای آموزش در گیلان ۵٫۱۰، متوسط سرانه آموزشی در کشور ۵٫۸۰ و مقدار استاندارد سرانه آموزشی در جهان ۸٫۳۹ است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به وضعیت اعتباری نوسازی مدارس گیلان گفت: سال گذشته ۱۱ درصد اعتبارات نوسازی کاهش داشت اما در تخصیص دارای رشد ۷٫۵ درصدی بود.

دقیق با اشاره به افزایش اعتبارات ملی نوسازی در سال گذشته بیان کرد: اعتبارات ملی نوسازی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، ۱۹٫۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۳۹۰ پروژه تجهیز و نوسازی در سال گذشته در گیلان وجود داشت، خاطرنشان کرد: ۲۹ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس طی هفته دولت افتتاح و به بره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای اداره کل در سال جاری افزود: ۱۴۴ پروژه نوسازی و تجهیز طی سال جاری در دست اجرا داریم که ۱۱۰ عدد آن آموزشی است.

دقیق با بیان اینکه ۳۴ خیر حقوقی و حقیقی مدرسه‌ساز در گیلان وجود دارد، گفت: این خیران ۱۰۹ میلیارد تومان تعهد اعتباری را طی ۲۰ سال اخیر داشته‌اند.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌ای بنیاد برکت در گیلان بیان کرد: ۴۲ پروژه بنیاد برکت در گیلان در دستور کار قرارگرفته که تنها ۱۳ پروژه آن باقی‌مانده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با اشاره به سیاست دولت در خصوص جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس گیلان خاطرنشان کرد: طی ۱۴۴ پروژه، از سطح ۳۲۰ کلاس درس در گیلان بخاری‌های نفتی جمع‌آوری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads