کد خبر: 192285 - تاریخ: دوشنبه، 16 سپتامبر 2019 - 21:52

شهرداری خمام 3 – شهرداری فومن 2؛

کسب سه امتیاز شیرین شهرداری خمام در بازی خانگی

شهرداری خمام در دو هفته اخیر متحمل دو شکست شده بودند امروز برای جبران به مصاف تیم رده سومی جدول شهرداری فومن رفت که موفق شد به پیروزی دست یابد.

به گزارش خوبان خبر؛  دو تیم فوتبال شهرداری خمام  و شهرداری فومن عصر امروز از هفته ششم رقابت‌های لیگ نوجوانان گیلان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بحری خمام به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری خمام در دو هفته اخیر متحمل دو شکست شده بودند امروز برای جبران به مصاف تیم رده سومی جدول شهرداری فومن رفت که موفق شد به پیروزی دست یابد. 

دیدار دو تیم با حضور هواداران پرشور سفید پوش شهرداری خمام  آغاز شد، شهرداری خمام مسابقه را هجومی آغاز کرد و در سوی مقابل تیم شهرداری فومن پس از فشار دقایق ابتدایی مسابقه، خودی نشان داده و بازی را به تعادل کشید، بازی هجومی دو تیم در نیمه نخست ثمری نداشته و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شهرداری خمام در نیمه دوم ترک عادت نکرده و بازی را هجومی آغاز کرد ، هواداران حاضر در ورزشگاه برای تماشای نخستین گل مسابقه به ۵۰ دقیقه زمان نیاز داشتند.

تیم میزبان  روی اشتباه سریالی مدافعین شهرداری فومن ، نخستین گل مسابقه را در دقیقه ۵۰  توسط راستین رضایی به ثمر رساند،

شهرداری خمام در دقیقه ۶۰ مسابقه، اختلاف را به دو گل افزایش داد، گلی که بازهم روی غفلت مدافعین شهرداری فومن توسط امیر پور صالحانی به گل رسید.

 شهرداری فومن پس از دریافت گل دومین، یکپارچه حمله شده و برای به آب‌وآتش زدند،که موفق شدند در دقیقه ۷۰ توسط سیدعلی محمدی یکی از گل های خورده را جبران کند، 

تیم  مهمان در ادامه مسابقه در دقیقه ۸۵ موفق شد توسط رضا رنجکش بازی را تساوی بکشد، اما این پایان ماجرا نبود و ماهان علیدخت موفق شد در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی گل سوم و پیروزی بخش خمام را به ثمر رساند.

به گزارش خوبان خبر، تیم فوتبالشهرداری خمام با کسب پیروزی مقابل شهرداری خمام  9 امتیازی شده و به مکان هشتم جدول صعود کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads