کد خبر: 192241 - تاریخ: یکشنبه، 15 سپتامبر 2019 - 09:51

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:

نگاه به صنعت باید فرابخشی و برای رونق تولید باشد

فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت : نگاه به صنعت باید فرابخشی و برای رونق تولید باشد.

به گزارش خوبان، نشستی به منظور رفع چالشها و بررسی مشکلات صنعت فولاد به ویژه مجتمع فولاد گیلان با حضور نماینده محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس سازمان در محل مجتمع فولاد گیلان واقع در شهر صنعتی رشت تشکیل گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در این نشست در جمع هیئت مدیره  مجتمع فولاد گیلان از لزوم رویکرد ویژه به حوزه تولید سخن گفت و اظهار داشت: همه مسئولین و دست اندرکاران نظام به ایجاد رویکرد واحد در بستر اقتصاد و اشتغال ایمان دارند لذا نگاه به صنعت باید فرابخشی و برای رونق تولید باشد.

 فرهاد دلق پوش از حضور مسئول دفتر ویژه رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، کریم کشور دوست، در این نشست قدردانی کرد و افزود: استفاده از تمام ظرفیتهای معنوی و سیاسی جهت رفع موانع تولید و روند افزایش اشتغال، لازمه مواجهه با تمام قوا در برابر هجمه تحریم های خصمانه دشمن است.  

وی  در ادامه تاکید کرد: خدمت به کارآفرینان و تولیدکنندگان را از وظایف و تکالیف خود و مجموعه ام می دانم و منتی نیز بر هیچ کس ندارم ولی باید مدیران بخش تولید نیز تلاش بی‌وقفه و پیگیری لازم را داشته باشند.  

 این مسئول شرط گذر از این رکود نسبی را برداشتن گامهای محکم تر از سردمداران بخش تولید دانست و گفت: قطعاً با هم افزایی تمام پتانسیلهای ملی و استانی این موفقیت حاصل خواهد شد چون هدف استفاده مطلوب از امکانات و منابع برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در حوزه تولید و توسعه اشتغال در استان گیلان است.

در ادامه کریم کشور دوست، مسئول دفتر دکتر نوبخت در گیلان پس از بیان اظهارات و مطالبه هیئت مدیره مجتمع فولاد گیلان مبنی بر نیاز مبرم به تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت برای طرح توسعه ۱۵۰ هزار تن ورق گالوانیزه  و پیش بینی اشتغال افزون بر۸۰ نفر که نیمه تمام مانده است، قول مساعد داد که پیگیری لازم را جهت تامین نقدینگی واحد به انجام برساند.

گفتنی است در صنعت فولاد ۹واحد شمش و میلگرد با اشتغال بیش از سه هزار ۲۰۰نفر در گیلان به صورت مستقیم فعالیت دارند که هزارو ۲۰۰ نفر آن در مجتمع فولاد گیلان مشغولند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads