کد خبر: 192128 - تاریخ: چهارشنبه، 11 سپتامبر 2019 - 15:06

با نقش‌ آفرینی «فهیمه مومنی» ؛

فیلم «ترور خاموش» از جمعه روی آنتن می‌رود

مجموعه «ترور خاموش» با روایت حساس ترین پرونده امنیتی چند سال اخیر در حوزه مواد مخدر و قاچاق انسان از جمعه ۲۲ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش خوبان خبر؛ مجموعه «ترور خاموش» با روایت حساس ترین پرونده امنیتی چند سال اخیر در حوزه مواد مخدر و قاچاق انسان از جمعه ۲۲ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس چند سال اخیر نوشته شده است؛ پرونده‌ای که تاکنون رسانه‌ای هم نشده و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می‌شوند.

از دیگر سرفصل‌های «ترور خاموش» که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

فهمیه مومنی ، سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌ زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری از بازیگران سریال «ترور خاموش» هستند.

 

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads