کد خبر: 192014 - تاریخ: دوشنبه، 9 سپتامبر 2019 - 14:55

آسمان گیلان عاشورا بارانی است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان برای فردا مصادف با عاشورای حسینی، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد است.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و فعالیت سامانه بارشی و خنک در منطقه است بنابراین تا پایان هفته با توجه به ماندگاری توده هوای ناپایدار، ابرناکی، بارندگی متناوب، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط موقتی شدید) ، احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان  را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۷ درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۹ درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۷ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۶ / ۰ تا ۳ / ۱ متر، دمای آب دریا ۲۷ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا نا مناسب است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با نزدیک به ۶۵ میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت و پس از آن با افزون بر ۴۸ میلیمتر مربوط به بندرانزلی ذکر کرد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads