کد خبر: 191922 - تاریخ: جمعه، 6 سپتامبر 2019 - 23:19

با برتری مقابل شهدای مبارک آباد پیربازار ؛

تیم فوتبال شهید فانی خمام فاتح جام شهدای بخش خشکبیجار شد

عصر امروز جام شهدای بخش خشکبیجار با قهرمانی تیم شهید فانی خمام به کار خود پایان داد.

به گزارش خوبان خبر؛عصر امروز جام شهدای بخش خشکبیجار با قهرمانی تیم شهید فانی خمام به کار خود پایان داد.

در دیدار فینال این رقابت‌ها که با حضور پرشور هواداران در زمین ورزشی شهید فردی برگزار شد،شهید فانی خمام برای فتح دومین قهرمانی خود در سال جاری به مصاف شهدای مبارک آباد پیربازار رفت.

شهید فانی خمام بازی را هجومی آغاز کرد ولی این شهدای مبارک آباد پیربازار بودکه در دقیقه ۳۰ مسابقه توسط محمد رضا رضایی در ضد حمله‌ای به گل دست‌یافتند.

یاران محسن کاظمی در شهید فانی خمام پس‌ ازاین گل دست به بازی انتحاری زده و حملات متعددی روی دروازه شهدای مبارک آباد پیربازار تدارک دیدند، موقعیت‌هایی که از زهر کافی برخوردار نبودند .

نیمه نخست مسابقه با نتیجه یک‌ بر صفر خاتمه یافته و دو تیم راهی رختکن شدند، چشم هواداران شهید فانی خمام به نیمه دوم دوخته‌شده و می‌خواهند دومین قهرمانی سال جاری را جشن بگیرند.

نیمه دوم مهیج آغاز شد و این شهید فانی خمام بود که در دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی توسط احسان عبدی پاسخ داده شد و این نتیجه تا پایان باقی ماند و در ماراتن پنالتی‌ها در شهید فانی خمام توانست مقابل حریف غلبه کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

 گفتنی است ، در پایان سامان اصلانی بعنوان بهترین بازیکن لقب گرفت و میلاد علیزاده و محسن کاظمی به ترتیب بهترین گلر و مربی از سوی مسولان برگزاری مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads