کد خبر: 191909 - تاریخ: جمعه، 6 سپتامبر 2019 - 17:43

مدارس و مراکز آموزشی خمام باید سال ها منتظر آب باریکه هایی باشد

گلایه مندی امام جمعه خمام از وضعیت زیرساخت های آموزشی خمام

اسداله زاده به وضعیت زیر ساخت های آموشی بخش خمام در آستانه سال تحصیلی مورد اشاره قرار داد و گفت: علیرغم خبری که از سایر شهرستان ها در مورد توسعه زیرساخت های آموزشی می رسد اما مدارس و مراکز آموزشی خمام ما می ایست سال ها منتظر آب باریکه هایی باشد.

به گزارش خوبان خبر؛حجت الاسلام‌  حامد اسداله زاده امروز در آئین خطبه‌ های عبادی‌ سیاسی نماز جمعه این هفته بخش خمام با بیان اینکه  بنا بر دستور رئیس جمهور  گام سوم در کاهش تعهدات برجامی برداشته شد، افزود : جمهوری اسلامی تا زمانی که کشورهای برجامی به تعهدات شان در برجام پایبند نباشند به هر میزان که کشور نیاز به تحقیق و توسعه در دانش هسته ای داشته باشد خواهند پرداخت.

امام جمعه خمام با بیان اینکه همه دنیا بدانند ما تار مویی از وزیر امور خارجه مان را با تمام تیمهای مذاکره کننده عوض نخواهیم کرد، بیان داشت:  اگر پیشنهاد و انتقادی هم هست، انتقاد به کسی است که او را داخل در انقلاب و فرزند این نظام می دانیم.

وی افزود:  دنیا بداند برای نخبگان و مردم این نظام، طرح دوقطبی سازی انگلیس خبیث تبدیل به یک خاطره شده است و بإذن الله گام دوم این انقلاب را با تجربه هایی که از گام اول آموخته ایم با صلابت تر و محکم تر خواهیم پیمود.

حجت الاسلام‌ حامد اسداله زاده  با اشاره به اینکه هر چند بودجه ریزی در کشور به صورت انقباضی صورت می گیرد ، تصریح کرد: ولی متأسفانه یکی از اقشار زحمت کش و در عین حال پرتلاش ما که فرهنگیان و معلمان هستند چندین ماه است که در دریافت معوقات حقوق هایشان و پاداش های پایان کارشان دچار مشکلات عدیده شدهاند.

امام جمعه خمام ادامه داد: پرسش ما از اداره کل آموزش و پرورش گیلان و جناب آقای مدیر کل این است که آیا وضعیت سایر استان ها هم مانند معلمین گیلانی است؟
  اسداله زاده به وضعیت زیر ساخت های آموشی بخش خمام در آستانه سال تحصیلی مورد اشاره قرار داد و گفت: علیرغم خبری که از سایر شهرستان ها در مورد توسعه زیرساخت های آموزشی می رسد اما مدارس و مراکز آموزشی خمام ما می ایست سال ها منتظر آب باریکه هایی باشد. 

وی افزود : توقع ما از مدیرکل توجه جدی به زیرساخت های آموزشی خمامی است که به جرم بخش بودن از مواهب شهرستان رشت کم بهره بوده است.

حجت الاسلام‌  حامد اسداله زاده همچنین بر برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و گفت:  هیئت های بخش به گونه ای برنامه ریزی کنند که عزاداران بتوانند نماز باشکوه ظهر عاشورا را در صحن آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برپا کنند. 

خبرنگار : معین قیامی 

انتهای پیام/۴۲۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads