کد خبر: 191795 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 سپتامبر 2019 - 12:45

محمد نزهتی بازیکن لشت نشایی سپیدرود رشت:

فصل گذشته مورد بی‌مهری کادر فنی قرار گرفتم /می‌خواهم با گلزنی سپیدرود را به هدف اصلی خود که صعود به لیگ برتر است برسانم

وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه فصل گذشته مورد بی‌مهری کادر فنی قرار گرفت، گفت: با اعتماد کادر فنی تلاش خود را برای سربلندی سپیدرود به کار می‌گیرم.

به گزارش خوبان، محمد نزهتی با اشاره به پیروزی سه بر دو مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنان سپیدرود با تمام توان بازی کردند، دو بار از حریف عقب افتادیم ولی با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان به بازی برگشته و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردیم.

بازیک لشت نشایی سپیدرود با بیان اینکه گلی که به ثمر رسانده حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم است، افزود: فصل گذشته در کمال ناباوری به دلیل طرز فکر سرمربیان وقت به بازی گرفته نشده و موردی بی‌مهری قرار گرفتم این در حالی است که فصول قبل‌تر از آن، یکی از بازیکنان مثمر ثمر سپیدرود بوده و گل‌های فراوانی برای این تیم به ثمر رساندم.

وینگر سپیدرود با اشاره به اعتماد نظرمحمدی به وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای سربلندی سپیدرود به کار گرفته و می‌خواهم با گلزنی سپیدرود را به هدف اصلی خود که صعود به لیگ برتر است برسانم.

به گزارش خوبان خبر؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت روز گذشته  در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل استقلال خوزستان به برتری سه بر دو دست‌یافت که یکی از آلها سپیدرود را  در دقیقه ۷۴ توسط محمد نزهتی به ثمر رسید.

انتهای پیام/۵۵۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads