کد خبر: 191755 - تاریخ: دوشنبه، 2 سپتامبر 2019 - 15:19

استاندار جدید گیلان:

تکمیل طرح‌های عمرانی را در دستور کار دارم

استاندار جدید گیلان: تکمیل طرح‌های عمرانی را در دستور کار دارم

به گزارش خوبان، ارسلان زارع صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان در رشت اظهار داشت: نام امام حسین(ع) برای تمام نسل‌ها حیات آفرین است و ایام شهادت این امام همام و یاران باوفای ایشان را تسلیت می‌گویم.

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های ارزشمندی دارد گفت: گیلان کانون تحولات مذهبی و فرهنگی بوده است و مجاهدت‌های میرزا کوچک خان جنگلی، آیت‌الله بهجت و شهدا و شخصیت‌های برجسته این خطه از افتخارات ما است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف همراه با وحدت کارگزاران نظام تصریح کرد: این وحدت و تلاش‌ها در طول دولت یازدهم و دوازدهم خدمات ارزنده‌ای برای مردم گیلان دربر داشت و در هفته دولت هزار و ۲۶ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان در گیلان افتتاح شدند. 

زارع با تاکید بر اینکه تلاش دارد با همکاری همه مسئولان استان گیلان سیاست‌ها و اهداف دولت را در این استان محقق کند گفت: جهت توسعه گیلان و رویکرد اقتصادی و اشتغال از همه ظرفیت‌های استان اعم از کشاورزی، صنعتی، گردشگری جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه گیلان گام برمی‌داریم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزایش نشاط اجتماعی و تحقق اهداف دولت را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: امیدوارم در دوم اسفند امسال شاهد برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم در فضایی قانونمند و امن باشیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تکمیل آزادراه منجیل رودبار، راه‌آهن رشت که کریدور شمال و جنوب را تکمیل می‌کند و سایر طرح‌های عمرانی را در دستور کار داریم و امیدوارم بتوانیم با همکاری دولت سهم به‌سزائی در توسعه استان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنم اصل شایسته سالاری و مشی اعتدال در استفاده از منابع انسانی کارآمد و معتقد به اهداف دولت را مدنظر داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب بنده شود.

استاندار سابق گیلان نیز در این جلسه بیان داشت: ما مجری سیاست‌های دولت بودیم که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد و رئیس جمهور همواره به استفاده از ظرفیت‌های گیلان جهت رفع مشکلات مردم توصیه داشتند.

مصطفی سالاری افزود: افتتاح خط ریلی رشت و اتصال راه‌آهن آستارا در گیلان و پهلوگیری نخستین کشتی در بندر کاسپین، تکمیل آزادراه رشت قزوین و افزایش حدود ۸۰ درصدی مبادلات تجاری و همچنین استفاده از شیوه‌نامه‌های مختلف بخشی از اقدامات در زمان خدمت بنده بود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردم نهاد و بهره‌گیری از نصایح سایر مسئولان و مردم تصریح کرد: تلاش من این بود نماینده‌ای خدمتگزار برای مردم باشم و برنامه‌های دولت را پیش ببرم و سیاست‌های دولت را با محوریت و مشارکت مردم به کار گیرم.

انتهای پیام/ ت

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads