کد خبر: 191750 - تاریخ: دوشنبه، 2 سپتامبر 2019 - 13:59

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان"

افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید کابل و مفتول آلومینیومی خاورمیانه در گیلان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح دو طرح بسیار بزرگ، فیبر وینا در شهرک صنعتی رشت و تولید کابل ‌و مفتول آلومینیومی در استان گیلان و‌ با حضور وزیر خبر داد.

به گزارش خوبان خبر،  فرهاد دلق‌پوش امروز در نشست خبری با بیان اینکه در استان گیلان توسعه تولید هیچ‌گاه متوقف نشده است، اظهار کرد: کشور در شرایط تحریم دارای مشکلاتی است ولی علیرغم تمامی موانع، رشد و توسعه تولید در کشور و استان گیلان هیچ‌گاه متوقف نشده و روند رو به رشدی داشته است.

وی با اشاره به میزان طرح‌های افتتاح‌شده در هفته دولت گفت: با تلاش تمام مسؤولین استان گیلان در هفته دولت ۲۱ طرح بزرگ و کوچک بهره‌برداری و یا در آستانه بهره‌برداری و ستاره بزرگ در یک هفته آینده با حضور وزیر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اذعان به اینکه با افتتاح این طرح‌ها در استان، زمینه اشتغال‌زایی خوبی فراهم می‌شود، بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این ۲۱ طرح با میزان اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان، برای ۶۶۰ نفر و‌ سه طرح بزرگ بااعتبار ۴۷۴ میلیارد تومان برای ۱۴۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

دلق‌پوش با اشاره به افتتاح د‌و طرح بسیار بزرگ در استان گیلان در سه ماه آینده تصریح کرد: دو طرح فیبر وینا در شهرک صنعتی رشت و کارخانه تولید کابل و مفتول آلومینیومی از پروژه‌های افتتاح‌شده است که در خاورمیانه بزرگ‌ترین بوده و کشور را به لحاظ تولید کابل و مفتول بی‌نیاز می‌کند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر کارگروه رفع موانع تولید در حل مشکل تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شعار سال ۹۸ رونق تولید است باید حداکثر اعتبارات و امکانات را برای حفظ واحدهای تولیدی در استان گیلان و کشور در نظر گرفته و برای انجام این کار و حل مشکل این عزیزان کارگروه رفع موانع تولید نقش بسیار مهمی داشته و تاکنون به وظایف خود به‌درستی عمل کرده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان از تشکیل جلسه ستاد رفع موانع تولید به‌صورت مداوم در استان گیلان خبر داد و افزود: تمام مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی و مالی نبوده و بعد از مشکلات اجرایی و مربوط به نهادهای دیگر است به همین دلیل هر هفته جلسه ستاد رفع موانع تولید در مرکز استان و شهرستان‌ها برای شناسایی این مشکلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads