کد خبر: 191705 - تاریخ: یکشنبه، 1 سپتامبر 2019 - 15:35

استاندار گیلان :

مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در جهت امیدافزایی و نشاط بخشی در جامعه نقش آفرینی کنند

استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید امیدافزایی و نشاط بخشی در جامعه را افزایش دهند، گفت: یکی از راه‌های امیدافزایی،‌ افزایش کیفیت خدمات در موعد مقرر و همچنین اقدامات موثر دستگاه‌های دولتی، نهادهای انقلابی و عمومی است.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع در جشنواره استانی شهید رجایی که در سالن غدیر استانداری گیلان با حضور معاون نوسازی اداری و استخدامی کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دولت به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)، اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی ما را به یاد خصلت والای این شهیدان می‌اندازد چرا که ویژگی شاخص آنان دانش، اخلاص، فداکاری و خدمت به مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیمودن راه شهیدان پذیرش این باور است که مردم ولی‌نعمتان ما هستند، خاطرنشان کرد: مردم همواره از مسئولان اجرایی خود انتظار رعایت قانون، رفتار قانونمند، شفافیت، صداقت و تکریم را دارند که تمامی این انتظارات به حق است و باید انتظارات آنان مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد و نصب العین باشد.

استاندار گیلان به ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود عملکرد کاری سبک‌ها و روش‌های مدیریتی امروز اشاره کرد و افزود: در همین راستا دولت الکترونیک برای ارتقاء کیفیت خدمات و بهبود عملکرد دستگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دولت الکترونیک و سیستمی کردن فرآیندهای اداری از بروز بسیاری از مشکلات می‌کاهد، تصریح کرد: مسئولان و مدیران اجرایی باید مسئله پاسخگویی به ارباب رجوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون معطلی را همواره مورد توجه قرار دهند که محقق کردن فرآیند دولت الکترونیک در این امر الزامی است.

وی به نقش امیدآفرینی و نشاط بخشی مسئولان و مدیران اجرایی در وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های امیدافزایی،‌ افزایش کیفیت خدمات در موعد مقرر و همچنین اقدامات انجام شده دولت و نهادهای انقلابی و عمومی است که  به اطلاع مردم رسانده شود.

دکتر زارع با بیان اینکه به افتتاح هزار و ۲۶ پروژه در هفته دولت امسال در استان گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: در این پروژه ها بالغ بر هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شد که نشانگر عزم ملی در مقابل هجمه های بیگانگان است لذا از تلاش و حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم و بخش خصوصی با وجود هجمه‌های مختلف دشمنان خارجی به خوبی در روند بهبود اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کردند، گفت: در راستای برنامه‌های ابلاغی و مدیریت سبز، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با حضور فعالانه خود در بین مردم، ارتباط سازنده با اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم‌نهاد و بهره‌مندی از توانایی جوانان و بانوان در بدنه دستگاه‌ها در راستای فرمایشات ارزشمند ریاست محترم جمهور به خوبی بکوشند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی این استان در بحث شفافیت، ۱۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی گیلان در شاخص پاسخگویی هم رشد ۱۱ درصدی داشتند که البته کافی نیست زیرا باید با خلاقیت و برنامه‌ریزی مناسب کوشش شود تا این شاخص‌ها ارتقاء یابد.

 

انتهای پیام/۳۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads