کد خبر: 191702 - تاریخ: یکشنبه، 1 سپتامبر 2019 - 14:44

تضعیف موقت سامانه بارشی در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش تدریجی ابر از غرب استان و تضعیف موقت سامانه بارشی طی امروز خبر داد.

به گزازش خوبان، مازیار غلامی ظهر یکشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی طی امروز در منطقه است که بر این اساس برای پاره ای نقاط بویژه نواحی مرکزی و شرقی، بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به کاهش تدریجی ابر از غرب استان ادامه داد: از سه شنبه هفته جاری با تقویت مجدد توده هوای پرفشار و خنک و گذر امواج سطوح میانی جو، بارندگی، وزش باد گاهی شدید تا اواخر هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، بتدریج کاهش ابر عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده، افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۲ درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۸ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۲ / ۱ تا ۲ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۸ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا نامناسب بتدریج مناسب است.

وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت با افزون بر ۴۱ میلیمتر  ذکر کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads