کد خبر: 191604 - تاریخ: جمعه، 30 آگوست 2019 - 14:35

زارع در مراسم آغاز احداث طرح آبرسانی به مناطق مرکزی و شرق استان گیلان در خشکبیجار مطرح کرد؛

بهسازی و تعریض مسیر خمام- خشکبیجار از مطالبات به حق مردم است / طرح های اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب آشامیدنی اجرا می شود

استاندار گیلان گفت: طرح های اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب آشامیدنی اجرا می شود.

به گزارش خوبان خبر؛  ارسلان زارع در مراسم آغاز احداث خط انتقال آب از تاسیسات خمام به خشکبیجار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در آستانه آخرین روز از هفته دولت و سالروز شهادت والا مقام شهیدان رجایی و باهنر قرار گرفته ایم، افزود: انقلاب اسلامی ایران با عنایت باری تعالی و پشتیبانی و مشارکت آحاد مردم ایران زمین و رهبری های داهیانه بنیانگذار فقید سعید جمهوری اسلامی ایران آرمان‌هایی از ابتدا برای خود تعیین و تبیین کرد و برپایه آن ملت قهرمان ایران، ایستادگی و مقاومت کردند. 
 
  استاندار گیلان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اشکال گوناگون با توطئه چینی و اقدامات تروریستی استکبار اعم از ترور شخصیت های انقلابی و مدیران نظام اسلامی همچون به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر روبرو بوده و سعی در ضربه زدن به مردم عزتمند ایران و نظام جمهوری اسلامی داشته اند و  امروز هم با تروریسم اقتصادی در تلاش اند تا مردم مقاوم ایران را در تنگنا و فشار های اقتصادی قرار دهند. 
 
 زارع گفت: اگر چه امروز تروریسم اقتصادی مبنای فعالیت استکبار قرار گرفته است و اگرچه سختی ها و دشواری هایی هم به ملت، دولت و نظام ما تحمیل می کنند اما ایمان داریم که با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهوری و مقاومت و ایستادگی مردم ، از این دوره سخت با سربلندی گذر خواهیم کرد.
وی با قدر دانی از مدیران و دست اندرکاران در انجام این پروژه تصریح کرد: زمان اجرای پروژه در تعهد پیمان ۲۴ ماه است اما تصورم اینست که با همکاری مردم، تعامل و اهتمام مسئولان و تلاش بی وقفه پیمانکار پروژه،این امکان وجود دارد که این پروژه ظرف ۱۸ ماه اجرایی و تکمیل شود .
 
  استاندار گیلان خاطر نشان کرد:  برخورداری شهروندان از اب آشامیدنی سالم و بهداشتی ازجمله  اولویت های دولت است و اهتمام داریم تا در فرصت باقی مانده شاخص های مان را در شهر و روستا ارتقا ببخشیم .
 
 زارع بهسازی و تعریض مسیر خمام- خشکبیجار را یکی دیگر از مطالبات دیرینه مردم این منطقه عنوان و تصریح کرد: بهسازی و تعریض مسیر خمام- خشکبیجار از مطالبات به حق مردم است، چرا که در  این مسیر متاسفانه در ماهها و سال های گذشته شاهد تصادفات ناگواری بودیم که علاوه بر خسارات مالی موجب مصدومیت و فوت تعدادی از شهروندان شده بود لذا ضرورت داشت تا این طرح که پیش درامد اجرای تعریض و بهسازی جاده خمام خشکبیجار بود اجرایی گردد.
 
 
به گزارش خوبان خبر؛  روز گذشته همرمان با ششمین روز با حضور مسولین طرح آبرسانی به مناطق مرکزی و شرق گیلان (احداث خط انتقال آب از تاسیسات خمام به خشکبیجار) با اعتباری به مبلغ ۲۵۱ میلیارد ریال آغاز شد.
 
 
انتهای پیام/

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads