کد خبر: 191516 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 آگوست 2019 - 08:46

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

فاصله زیاد گیلان در جذب خیرین حوزه سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به فاصله زیاد استان در جذب خیر سلامت، گفت: سهم استان های پیشرو در جذب خیر، بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان است، در حالی که این رقم در استان ۴۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

به گزارش خوبان، سالاری در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت گیلان اظهار کرد: شرایط کنونی کشور و زیرساخت های فرسوده مراکز درمانی استان، افزایش فعالیت و ایجاد اعتماد افراد خیر را در این زمینه می طلبد.

وی ادامه داد: همواره کارهای کلان با فعالیت های کوچک آغاز می شود، در این راستا، با برنامه ریزی دقیق و وسیع، می توان گامی بزرگ در ارتقای زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان برداشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر لزوم نیازسنجی و تبیین هدف در جهت مرتفع کردن نیازهای استان در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: برای جذب خیر، ایجاد ساز و کار، همدلی، اعتماد و بالابردن کیفیت فعالیت ها، بسیار مثمرثمر است.

سالاری، با اشاره به فاصله زیاد استان در جذب خیر سلامت، گفت: سهم استان های پیشرو در جذب خیر، بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان است، در حالی که این رقم در استان ۴۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است، در این خصوص، بهره گیری از تجربیان استان های موفق در این حوزه، می تواند به ارتقای این مقوله در استان منجر شود.

حسن بهبودی رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان گیلان نیز در ادامه با گرامی داشت هفته دولت، فعالیت های مجمع خیرین سلامت را در جهت جذب بیشتر و هدفمند خیر، در جهت ارتقای زیرساخت های فرسوده دانست و افزود: کار خیر در حوزه سلامت از جنسی متفاوت است، زیرا سلامت و بهداشت جز نیازهای اولیه مردم محسوب می شود.

وی با اشاره به جذب خیر در حوزه آموزش و پژوهش، تصریح کرد: جهت دهی صحیح کمک های صورت گرفته در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

بهبودی اظهار امیدواری کرد با حرکت مثبت و رو به جلو بتوان گام های ارزشمندی در جهت ارتقای سطح سلامت استان برداشت.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads