کد خبر: 191464 - تاریخ: چهارشنبه، 28 آگوست 2019 - 09:40

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان :

گسترش روابط اقتصادی گیلان با استان ساراتف روسیه

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان گفت: گیلان برای گسترش روابط همه جانبه با روسیه به ویژه استان ساراتف این کشور آمادگی کامل دارد.

به گزارش خوبان،  هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان در نشست گسترش روابط اقتصادی گیلان با استان ساراتف روسیه ،گفت: با توجه به نزدیکی استان ساراتف روسیه به گیلان زمینه‌های صادرات و واردات کالا به ویژه محصولات کشاروزی بین ۲ طرف فراهم است.

او با بیان اینکه، در این نشست ۲ ساعته توانمندی‌های کشاورزی و تجاری گیلان معرفی شد، افزود: گیلان برای گسترش روابط همه جانبه با روسیه به ویژه استان ساراتف این کشور آمادگی کامل دارد.

آلکسی استرا لینوکوف مدیرکل اقتصادی دولت ساراتف روسیه هم با بیان اینکه، ایران شریک اقتصادی مطمئنی برای روسیه است، گفت: در تلاش هستیم تا در این زمینه روابط این دو کشور را افزایش دهیم.

او به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و روسیه اشاره کرد و افزود: همکاری‌های این دو کشور بسیار مناسب است و در تلاش هستیم در سفر ۲ روزه به گیلان قرارداد‌های تجاری و گردشگری منعقد کنیم.

مدیرکل اقتصادی دولت ساراتف روسیه در ادامه تصریح کرد: استان ساراتف یکی از قطب‌های کشاورزی روسیه است و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه مبادلات تجاری با گیلان دارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads