کد خبر: 191426 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 آگوست 2019 - 15:30

در چهارمین روز از هفته دولت صورت گرفت:

پروژه‌های عمرانی و بوم‌گردی در خشکبیبجار بهره برداری شد

پیش از ظهر سه شنبه با حضور مسئولان شهرستان رشت چند پروژه عمرانی و خدماتی و بوم‌گردی در بخش بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید.

به گزارش خویان خبر؛ پیش از ظهر سه شنبه با حضور مسئولان شهرستان رشت  چند پروژه عمرانی و خدماتی و بوم‌گردی در بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید.

حسن پور بخشدار خشکبیجار در حاشبه بهره برداری از پروژه  های این بخش گفت : بودجه دولتی در بخش خشکبیجار در هفته دولت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته  و ۱۰ پروژه با ارزش ۶۵ میلیارد ریال در ایام هفته دولت در بخش خشکبیجار کلنگ زنی و افتتاح می شود.

بخشدار خشکبیجار با با اینکه بیشترین تاکید در جذب اعتبارات در حوزه زیرساخت های بخش خشکبیجار قرار گرفته، افزود: شروع عملیات اجرایی لوله گذاری خط انتقال آب تصفیه شده شهری از مسیر رشت به انزلی و از خمام به خشکبیجار با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی و لوله گذاری آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر؛ بهره برداری از پروژه  های آسفالت و برق در  روستاهای بسته دیم و تمل،پروژه خط ۲۵۰ پوند خمام به خشکبیجار،کلنگ زنی پروژه طرح گردشگری آب بندات جکتاج  از جمله پروژه‌های بخش خشکبیجار بود که با حضور مردم و مسوولین در چهارمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads