کد خبر: 191332 - تاریخ: یکشنبه، 25 آگوست 2019 - 16:32

ادامه گرمای هوا در گیلان تا فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه گرمای هوا در استان تا فردا خبر داد ولی در عین حال، رگبار باران در برخی مناطق استان را محتمل دانست.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی ظهر یکشنبه بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۳۶ ساعت آینده در منطقه است و طی این مدت گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی، در پاره ای نقاط رگبار باران دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: بتدریج از بعدازظهر فردا با نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار، افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش نسبی دما و به تناوب در بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق تا پایان هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، عصر و شب افزایش ابر، وزش باد، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۳۸ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان و ماسوله با ۱۷ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۲ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰  متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا گاهی با احتیاط مناسب است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads