کد خبر: 191298 - تاریخ: یکشنبه، 25 آگوست 2019 - 15:33

در دومین روز هفته دولت ؛

پروژه های عمرانی و خدماتی بخش خمام افتتاح شد

پیش از ظهر یکشنبه همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور میر شمش مومنی زاده ، رضا مهدوی بخشداری خمام و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی رشت و خمام طرح عمرانی و خدماتی بخش خمام به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان خبر؛ پیش از ظهر یکشنبه همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور میر شمش مومنی زاده ، رضا مهدوی بخشداری خمام  و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی  رشت و خمام طرح عمرانی و خدماتی بخش خمام به بهره برداری رسید.

 دو پروژه آسفالت راه روستایی خواچکین تحت نظارت اداره راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی روستای تازه آباد خواچکین، با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، تحت نظارت اداره بنیاد مسکن، در این روز به بهره برداری رسیدند ، بهره برداری از ۶ پروژه برق با هزینه اجرایی یک هزار و ۲۱۱ میلیون ریال یکی از این طرح‌های بود که مورد افتتاح رسید. 

افتتاح خانه بهداشت در دهنه سر شیجان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال دیگر افتتاحی در دومین روز هفته دولت در بخش خمام بود .  همچنین پروژه احداث پل ۱۸ متری روستای شیجان رود با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال  به مرحله اجرایی درآمد.

 اجرای فاز دوم بوستان روستایی شیلان در دهنه‌ سر شیجان با اعتبار۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های بخش خمام بود که با حضور مردم به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در هفته دولت سال جاری  ۶۰ پروژه  با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان در حوزه‌های گردشگری، عمرانی به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads