کد خبر: 191294 - تاریخ: یکشنبه، 25 آگوست 2019 - 09:30

پلیس گیلان تشریح کرد:

جزئیات سرقت از بانک ملی فومن | سرقت با ایجاد شکاف کوچک در دیوار پشتی ساختمان

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک فقره سرقت از بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی (ره) در شهر فومن خبر داد.

به گزارش خوبان، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک فقره سرقت از بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی (ره) در شهر فومن خبر داد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح امروز در پی دریافت گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی (ره) شهر فومن، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که سارق یا سارقان با ایجاد یک شکاف کوچک در دیوار پشتی ساختمان بانک که به یک باغ مخروبه مشرف است به درون خزانه بانک نفوذ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برابر اظهارات مسؤولان بانک مبلغ ۶۱۷ میلیون ریال از وجوه نقد موجود در بانک به سرقت رفته است.

سرهنگ رسول‌زاده اظهار داشت: ضعف در سیستم امنیتی بانک، غیرفعال بودن حسگر خزانه، نبودن نگهبان، فقدان دوربین مداربسته در قسمت پشت ساختمان، وجود باغ متروکه و نیز عدم اشرافیت عینی به قسمت‌های مختلف پشت ساختمان بانک از جمله عوامل وقوع این سرقت بوده است.

رسول‌زاده به تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اشاره داشت و خاطرنشان کرد:‌ عدم رفع مشکلات سیستم امنیتی بانک‌ها و بعضاً همکاری نه چندان مناسب برخی مدیران شعب با پلیس، می‌تواند در بروز موارد مشابه اثرگذار باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تاکید بر عزم جدی مأموران پلیس برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان بیان داشت: نتیجه نهایی اقدامات انجام شده در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads