کد خبر: 191210 - تاریخ: جمعه، 23 آگوست 2019 - 15:35

برای رضای خدا هم که شده نگذارید داغی به داغ های این مردم در این جاده مرگ افزوده شود

امام جمعه خمام : بعد از گذشت دو ماه از وعده مسولین جهت تعریض جاده خمام به خشکبیجار هنوز کمترین اقدامی صورت نگرفته است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌ زاده در بخشی خطبه های خود با اشاره بلاتکلیفی وضعیت جاده خمام و خشکبیجار گفت: قرار بود یک ماهه عملیات اصلاح این جاده شروع شود ولی متأسفانه بعد از گذشت بیش از دو ماه، هنوز کمترین اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌ زاده ظهر امروز در خطبه دوم از نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به وضعیت مدیران ارشد استان نسبت به وضعیت حجاب در برخی دستگاه های دولتی نگاه انفعالی داشته باشند ، افزود: امیدواریم با  ورود استاندار جدید البته بومی بودن  شاهد نجات گیلان از وضعیت فرهنگی برخی دستگاه ها و بانک های خصوصی و دولتی باشیم.

امام جمعه خمام با اشاره به قیمت برنج در استان گیلان اظهار کرد:  کشاورزی که با قرض محصولش را درو کرده و بلافاصله بعد از درو محصولش را می فروشد از این تدبیر شما مسولین سود می برد یا برخی دلال های سودجو و از خدا بی خبر؟! اشکال کار اینجاست که شما درد مردم و کشاورزان را می خواهید از پشت شیشه های دودی ماشین هایتان ببینید.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت تصریح کرد:  هفته دولت فرصت خوبی است که ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله به مردم، آسیب شناسی از ضعف ها و نقصان ها نیز صورت پذیرد و در همه سطوح؛ از سطح هیئت دولت تا استانداری و فرمانداری و بخشداری، کارها صورت گرفته و راهکارهای برنامه ریزی شده برای حل آن به مردم داده شود.

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌ زاده در بخشی خطبه های خود با اشاره بلاتکلیفی وضعیت جاده خمام و خشکبیجار گفت: قرار بود یک ماهه عملیات اصلاح این جاده شروع شود ولی متأسفانه بعد از گذشت بیش از دو ماه، هنوز کمترین اقدامی صورت نگرفته است.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه رسانه های محلی و صداوسیما وعده های معاون عمرانی جهت  تعریض جاده خمام به خشکبیجار در آرشیو خود ذخیره دارند ، افزود: از رسانه ها در خواست می گردد که جهت یادآوری به بازنشر وعده های داده شده بپردازند،تا شاید اگر از خاطرشان رفته است یادآور شویم که برای رضای خدا هم که شده نگذارید داغی به داغ های این مردم در این جاده مرگ افزوده شود.

 

انتهای پیام/۸۸۸

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads