کد خبر: 191196 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 آگوست 2019 - 20:25

فیض امام‌دوست: خوشحالم که رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کردیم

مهران فیض امام‌دوست در پایان درباره بازی‌های پیش روی ایران گفت: مسلما چون این بازی را بردیم، با روحیه بالاتری به مصاف دیگر رقبا می‌رویم. ما روز اول استراحت داشتیم ولی بلغارستان بازی کرده بود. مطمئنم که روز به روز روند تیم ما بهتر خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر؛ مهران فیض امام‌دوست کاپیتان تیم نوجوانان ایران ، درباره پیروزی تیمش برابر بلغارستان گفت: اول از همه به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. بازی اول در همه تورنمنت‌ها، مهم‌ترین بازی است. ما می‌خواستیم تا پیروز شویم و بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما در ست دوم دچار مشکل شدیم. با توصیه مربیان، توانستیم در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگردیم. خدا را شکر موفق شدیم امروز بلغارستان را سه بر یک شکست دهیم.

این بازیکن لشت نشایی تیم والیبال نوجوانان ایران  در پایان درباره بازی‌های پیش روی ایران گفت: مسلما چون این بازی را بردیم، با روحیه بالاتری به مصاف دیگر رقبا می‌رویم. ما روز اول استراحت داشتیم ولی بلغارستان بازی کرده بود. مطمئنم که روز به روز روند تیم ما بهتر خواهد شد.

گفتنی است ،  رقابت های جهانی والیبال زیر ۱۹ سال از امروز ۳۱ مرداد ماه به میزبانی تونس آغاز شد و تیم نوجوانان ایران در گام نخست مقابل بلغارستان صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف را شکست دهد.

به گزارش خوبان خبر؛ تیم کشورمان که با بلغارستان، ایتالیا، جمهوری چک و کلمبیا همگروه است، در دومین دیدار خود فردا (جمعه) مقابل جمهوری چک قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۵۵۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads