کد خبر: 191190 - تاریخ: پنج‌شنبه، 22 آگوست 2019 - 17:18

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان

تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تمامی تاسیسات گردشگری غیرمجاز در گیلان

میرزایی با اشاره به اینکه واحدهایی که خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ارائه کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت، افزود: ۲۳۲ واحد غیر مجاز در حال حاضر در حال فعالیت هستند که اقدامات لازم در راستای نظارت بر فعالیت این افراد اتخاذ شده است.

به گزارش خوبان، حسین میرزایی ولدی، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: اگرچه بازدیدهای نظارتی از وظایف ذاتی این اداره کل است اما به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، طرح تشدید نظارت تلفیقی با همکاری دستگاه های اجرایی شامل اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان و دامپزشکی انجام خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه با واحدهای پذیرایی متخلف برخورد خواهد شد، گفت: در راستای حمایت از مشاغل خصوصی در این بازرسی علاوه بر اینکه برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت همچنین پیشنهاداتی نیز در جهت کیفیت بخشی به خدمات آنها ارائه خواهد شد.
میرزایی با اشاره به اینکه واحدهایی که خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ارائه کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت، افزود: ۲۳۲ واحد غیر مجاز در حال حاضر در حال فعالیت هستند که اقدامات لازم در راستای نظارت بر فعالیت این افراد اتخاذ شده و پس از جمع آوری مستندات تخلفات آنان به مراجع انتظامی و قضایی ارجاع خواهد شد.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت ۲۶۸ واحد تاسیسات گردشگری در شهرستان رشت فعال هستند، گفت: از این تعداد ۱۰ هتل، ۱۱ مجتمع گردشکری، ۱۰ مهمان پذیر، ۱۱۶ خانه مسافر و ۱۱ واحد بوم گردی فعالیت می کنند.
وی به آمار ورود مسافر از اول سال جاری تا کنون به شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ میلیون و ۹۹۶ هزار خودرو وارد شهرستان رشت شدند که نسبت به سال گذسته ۱/۸ درصد افزایش داشتیم.
میرزایی به میزان اقامت مسافران در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: امسال ۷ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۵۷۵ نفر در اقامتگاه ها اسکان داشتند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads