کد خبر: 191156 - تاریخ: چهارشنبه، 21 آگوست 2019 - 22:14

مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار خبر داد:

یک باب منزل مسکونی در روستای جورکویه خشکبیجار طعمه طریق شد

مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد مسکونی روز گذشته در روستای جورکویه اظهار کرد: این رخداد این حادثه روز گذشته به ایستگاه ۱۲۵ آتش‌نشانی خشکبیجار اطلاع داده شد و سریعا ۲ خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به آتش‌سوزی یک واحد مسکونی روز گذشته در روستای جورکویه اظهار کرد:  این  رخداد این حادثه روز گذشته به ایستگاه ۱۲۵ آتش‌نشانی خشکبیجار اطلاع داده شد و سریعا ۲ خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

فرزاد اسدی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه شعله های سرکش آتش از سقف یک باب خانه ویلایی مشاهده می شد که از دو طرف در حال گسترش بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات ایمنی توسط تیمی از آتش نشانان انجام پذیرفت افزود: سریعا از گسترش آتش به دیگر منازل همجوار پیشگیری شد.

وی با تاکید بر شدت آتش سوزی که بعلت اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام منزل بوده است، ادامه داد: شهروندان با توجه به فرارسیدن روزهای گرم و استفاده از وسایل برودتی، هر گونه قطعی لحظه ای و اتصالی های احتمالی را جدی گرفته و حتما نسبت به بازدید سیستم های سیم کشی برق و نیز رفع نواقص اقدام کنند.

مسئول واحد آتش نشانی خشکبیجار با اشاره به اینکه در این حادثه کسی دچار آسیب نشد، تصریح کرد: پیش بینی اولیه خسارت آتش سوزی روز گذشته ۱۰۰ میلیون تومان است.

فرزاد اسدی در پایان از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه حریق با شماره های ۱۲۵ و یا با شماره ۳۴۴۶۲۲۲۲ تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/۲۲۵۶۶

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads