کد خبر: 191141 - تاریخ: چهارشنبه، 21 آگوست 2019 - 09:53

مدیرکل استاندارد گیلان:

اجرای طرح طاها برای رسیدگی به شکایات مردمی در سازمان استاندارد گیلان

مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به اجرای طرح طاها در سازمان استاندارد گیلان برای رسیدگی به شکایت گفت: رسیدگی به شکایات مردمی از طرح‌های اولویت‌دار اداره استاندارد گیلان بوده و تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان نیز قرار دارد.

به گزارش خوبان، داریوش اشکانی پور  با بیان اینکه نظارت به معنای افزایش آگاهی شهروندی است، اظهار کرد: مردم وقتی نسبت به‌حق خودآگاه شوند روحیه مطالبه گری بیشتری خواهند داشت و این حق آن‌ها است.

وی با تأکید بر آگاه‌سازی مردم نسبت به ‌حقوق شهروندی گفت: زمانی که مردم مطالبه گری کنند شرایط برای مسؤولین سخت شده و مجبور می‌شوند نسبت به پیاده‌سازی اهداف سازمان خود بکوشند.

مدیرکل استاندارد گیلان با اشاره به وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران در زمینه آگاه‌سازی مردم نسبت به‌حقوق شهروندی خود افزود: سازمان‌ها نیز باید سعی داشته باشند که پل ارتباطی خود با مردم که رسانه‌ها هستند، تعامل داشته باشند.

اشکانی پور با بیان اینکه نظارت‌های بازار از وظایف اداره استاندار است، تصریح کرد: در سطح بازار، استاندارد مانند یک مصرف‌کننده است و با عملیاتی شدن سامانه سینا به‌راحتی واحدهای تولیدی را رصد، نمونه‌برداری و نظارت می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح طاها در سازمان استاندارد گیلان برای رسیدگی به شکایت بیان کرد: رسیدگی به شکایات مردمی از طرح‌های اولویت‌دار اداره استاندارد گیلان بوده و تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان نیز قرار دارد.

مدیرکل استاندارد گیلان با بیان اینکه در بحث سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم، افزود: سلامت مردم جزو شرف مدیرکل استاندارد و پرسنل مشغول در این سازمان است.

اشکانی پور از خبرنگاران خواست تا در بحث نظارت همراه و همگام استاندارد گیلان باشند و گفت: دامنه فعالیت‌ها بسیار زیاد است، در صادرات، واردات و محصولات خدماتی استانداردها اجباری هستند و مقام معظم رهبری در بند ۲۴ تکلیف برافزایش استاندارد در کلیه کالاها و خدمات کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads