کد خبر: 19111 - تاریخ: یکشنبه، 17 فوریه 2013 - 11:26

از”قم” و “تربت جام” تا “کشيش ولنتاين”!

خوبان خبر: وزير محترم ارشاد در جايي گفته است: «در ديدار با وزير فرهنگ روسيه، او هم مي گفت فيلم هاي شما سياه نمايي دارد و چهره واقعي کشورتان را به دنيا معرفي نکرده است.»بيچاره وزير فرهنگ روسيه اگر مي دانست تمام آن فيلم ها با بودجه بيت المال و پول مردم سفارش داده و توليد مي شود، حتي از حيرت خودکشي مي کرد.

۱ – در ۲۲بهمن امسال، پرشورتر از سال هاي قبل ميليون ها ايراني با شعار «ما انقلابي هستيم» و تکرار ديگر شعارهاي بنيادين انقلاب اسلامي به خيابان ها آمدند. جهان انگشت به دهان ماند، حتي خودي ها متحير شدند. پس از اين همه فشار، گراني هاي کمرشکن و بدتر از همه دعواي سران قوا و بداخلاقي هاي تاسف بار آن ها، همه تصور مي کردند مردم خسته شده و در خانه ها مي مانند. اما چرا مردم آمدند؟حقيقت آن است که مردم عشق به خميني(ره) و تعهد به خون شهيدانشان را از آقاي احمدي نژاد و لاريجاني نياموخته اند که با دست به يقه شدن آن  ها، نااميد شده و از آن راه برگردند. اين عشق در ذات اين مردم است. امتحانات سخت تر از اين را گذرانده و بر عهد خود باقي مانده اند. آن ها نشان داده اند همواره راه درست را مي روند و هر مسئولي که توان همراهي آنان را نداشته باشد، يا به راه مي آورند و يا کنار ش مي گذارند. از دل و ديده خود اخراجش مي کنند!

۲ – جشنواره فيلم فجر برگزار شد اما خبري از فجر در آن نبود. بزرگ ترين اتفاق سينمايي کشور که بناست ويترين سينماي انقلاب باشد، سرشار از فيلم هاي خنثي و بدبختانه در بسياري موارد در عناد و تضاد آشکار با باورهاي انقلابي مردم بود. وزير محترم ارشاد در جايي گفته است: «در ديدار با وزير فرهنگ روسيه، او هم مي گفت فيلم هاي شما سياه نمايي دارد و چهره واقعي کشورتان را به دنيا معرفي نکرده است.»بيچاره وزير فرهنگ روسيه اگر مي دانست تمام آن فيلم ها با بودجه بيت المال و پول مردم سفارش داده و توليد مي شود، حتي از حيرت خودکشي مي کرد. حيرتا که روس ها هم متوجه اين مرض سينماي ما شده اند و خودمان نمي خواهيم بفهميم و باز حيرتا که معاون سينمايي در اختتاميه جشنواره از اين که فيلم هايي با موضوع انقلاب در جشنواره نبوده، اظهار تاسف کرده و … انگار نه انگار که خودشان ميليارد ميليارد به اين فيلم هاي صد تا يک غاز پول داده اند. به جاي اظهار تاسف از عملکرد خودشان … بگذريم!

۳ – عده اي در قم با شعار «خواص بي بصيرت، بصيرت! بصيرت!» سخنراني آقاي لاريجاني را به هم زدند. در حالي که رهبر انقلاب آشکارا گفت، هر کس به اختلافات و تشنج در جامعه دامن بزند، مرتکب خيانت شده است، اين ها رهنمود هاي رهبري را شعار خود کرده، پشت آن پنهان شده و عملا به جنگ با توصيه هاي ايشان رفتند. اين حربه جديد منافقان نوظهوري است که با سوءاستفاده از برخي شعارها و مقدسات قصد باز کردن راه خود و به آشوب کشيدن کشور را دارند. چنان که همه دلسوزان هشدار دادند بايد ريشه اين ها را خشکاند اگرنه باز هم شاهد اين خباثت ها خواهيم بود.

۴ – هنوز موضوعات بسياري مانده، اما دلم نيامد اين يکي را نگويم. به مناسبت روز «ولنتاين» که در فرهنگ مسيحي و غربي به سبب مرگ کشيش «ولنتاين» در دفاع از ديانتش – خدا مي داند چرا! – به روز عشاق معروف شده، دوستي از «تربت جام» برايم پيام تبريک فرستاد. اين دوست عزيز که به راستي آدم مومن و دلسوزي هم هست در سالگرد انقلاب و تولد پيامبر(ص) و امام صادق(ع) و … پيام تبريک نفرستاده بود. اما براي ولنتاين فرستاد. حال آن که کشيش ولنتاين به دست سزار روم به خاطر پافشاري بر ديانت مسيحي اش و عدم ازدواج با دختر زندانبانش… – با آن که عاشق او بود – اعدام شد. آن ها تا کجا آمده اند و ما با سينما و رسانه ملي و ديگر رسانه هايمان به کجا مي رويم؟!

 

منبع: خراسان


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads