کد خبر: 191026 - تاریخ: یکشنبه، 18 آگوست 2019 - 17:49

در سفر به گیلان و در سالروز ورود آزادگان به میهن صورت گرفت:

دیدار سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با آزاده فرهنگی در خشکبیجار

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در سفر به گیلان و در سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور در منزل آزاده فرهنگی در شهر خشکبیجار با وی دیدار و از رشادت‌های آزادگان تقدیر کرد.

به گزارش خوبان خبر، سید جواد حسینی  روز گذشته  در سفر به استان گیلان و در سالروز ورود آزادگان به میهن با حضور در منزل آزاده فرهنگی کیومرث نوری ضمن تبریک این روز خجسته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی بالاترین فضیلت شهادت و مجاهدت است و کار آزادگان و جانبازان نیز کمتر از شهادت نیست زیرا جانبازان و آزادگان سختی‌ها و شرایط دشواری را همواره در زندگی خود تحمل می‌کنند.

حسینی برترین فضیلت را شهادت، مجاهدت و ایستادگی برسر آرمان‌ها و اعتقادات برشمرد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم همواره در زندگی و در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه راه شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران را ادامه دهیم.

شایان‌ذکر است،کیومرث نوری در ۲۱ تیرماه سال ۶۷ به اسارت درآمد و پس از تحمل بیش از دو سال اسارت، در تاریخ ۶ شهریورماه سال ۶۹ آزاد شد و به آغوش وطن بازگشت و درکسوت فرهنگی مشغول به خدمت شد.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads