کد خبر: 190969 - تاریخ: شنبه، 17 آگوست 2019 - 21:29

سرپرست استانداری گیلان مطرح کرد:

بازگشت ۳۰۰واحد نیمه تعطیل به چرخه اقتصادی گیلان در سایه امنیت

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت، گفت: ۳۰۰ واحد نیمه تعطیل و راکد در سایه امنیت به چرخه اقتصادی گیلان بازگشتند.

به گزارش خوبان، اسلان زارع پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل جدید دادگستری گیلان که در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) این دادگستری این استان برگزار شد با بیان اینکه مبنا و محور زندگی، حیات اجتماعی و توسعه هر جامعه قانون است، اظهار کرد: ملت ایران در آرامش و امنیت اجتماعی شاهد اقتدار جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران جز معدود کشورهای امن جهان است که مسیر ترقی و شکوفایی را طی می‌کند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه ایران، گفت: تحریم‌ شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران اشتباه استراتژیکی آمریکا بود و ملت ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب همواره در مقابله این تحریم‌ها پیروز خواهند بود.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه بخشی مهم و تاثیرگذار در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است که در کنار سایر قوا با وحدت کامل و همدلی در راستای امنیت و توسعه کشور تلاش می‌کند.

زارع با اشاره به تقویت و شرایط مطلوب سرمایه گذاری در استان گیلان، بیان کرد: بازگشت ۳۰۰ واحد نیمه تعطیل، بنگاه‌های راکد و بدون فعالیت به چرخه تولید و اقتصاد از جمله اقداماتی که در سایه امنیت قضایی در استان گیلان شکل گرفته است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads