کد خبر: 190895 - تاریخ: جمعه، 16 آگوست 2019 - 11:51

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان:

مشکل اصلی سرمایه گذاری غفلت در معرفی صحیح فرصت هاست

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت : غفلت در معرفی فرصت ها و عدم راهنمایی های صحیح متقاضیان مهمترین مشکل و چالش اصلی در سرمایه گذاری است.

به گزارش خوبان، یونس رنجکش عصر پنجشنبه در دومین جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری در جمع معاونین فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان گیلان افزود : اولین گام در اجرایی شدن سرمایه گذاری شناخت و معرفی دقیق فرصت ها و راهنمایی صحیح متقاضیان براساس ضوابط و قوانین و ویژگی های موجود است.

 وی اظهار داشت : افراد بسیاری متقاضی سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در استان هستند که گاهی به دلیل نبود بسته های سرمایه گذاری و همچنین بی اطلاعی از قوانین و ضوابط ایجاد کسب و کارها سال ها سرگردان دریافت مجوزهای لازم هستند.

وی ادامه داد: تدوین شناسنامه فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ها و تطبیق چگونگی سرمایه گذاری ها با قوانین و ضوابط مرتبط با دستگاه های متولی نقش مهمی در ایجاد انگیزه بهتر و تشویق متقاضیان و همچنین شفافیت در عملکردها دارد.

به گفته رنجکش ، آنچه امروز در سرمایه گذاری ها از سوی متولیان امور در نظر گرفته نمی شود عنصر زمان است که هر ساعت آن برای سرمایه گذاری ارزش بسیاری دارد و   توجه جدی به این مولفه موجب جلوگیری از استهلاک دارایی ها و منابع  و تاثیر ان در بازار کسب و کار می شود.

وی مهمترین برنامه اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان را تدوین بسته های سرمایه گذاری در سطح شهرستان ها و معرفی آنها به متقاضیان و پیگیری تبدیل آنها به کسب و کار عنوان کرد.

وی گفت : باید تلاش کنیم در سطوح مختلف با تسهیل در روابط ایجاد فرصت های شغلی زمینه های توسعه کسب و کارها و اشتغالزایی را فراهم و با راهنمایی صحیح  متقاضیان موجب تشویق فعالیت های  کارآفرینی شویم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان در این جلسه بر ضرورت اعلام اطلاعات اولیه فرصت های موجود در شهرستان ها براساس فرمت های ارسالی به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی تاکید و خواستار تسریع در تکمیل آنها در زمان تعیینی شد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads