کد خبر: 190791 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 آگوست 2019 - 12:48

در جمع دهیاران بخش خمام مطرح شد ؛

بخشدار خمام : ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی خمام طی ۱ ماه گذشته آسفالت و بهسازی شده است / فرمانده سپاه مقداد رشت : کمک ۹۵۰ میلیون تومانی مردم بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء به سیل‌زدگان

رضا مهدوی به آسفالت راه‌های روستایی بخش خمام اشاره کرد، افزود: ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی خمام طی ۱ ماه گذشته آسفالت بهسازی شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ رضا مهدوی روز گذشته در جلسه طرح جهاد همبستگی ملی که در سالن کنفراس بخشداری خمام برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه ما ایرانی‌ها و همه شهروندان و مسئولین این است که در این وضعیت همچون همیشه در کنار آسیب دیدگان از سیل باشیم و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی کنیم و مرهمی بر دردهای آن‌ها باشیم.

بخشدار خمام با اشاره به آغاز طرح جهاد همبستگی ملی در کشور گفت: این طرح باهدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده انجام می‌شود که طرح بسیار خوبی است و امیدواریم که با اطلاع‌رسانی مناسب و مشارکت مردم عزیز و دهیاران، کمک‌های خوب و شایانی به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از همان آغاز سیل در مناطق کشور اقشار مختلف در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده پای کار بوده‌اند، گفت: البته هم اکنون نیز شاهد اجرای طرح جهاد همبستگی ملی هستیم که یک فراخوان عمومی برای کمک به سیل‌زدگان است.

نماینده عالی دولت در خمام با اشاره به اینکه هفته دولت امسال اعتیارات روستایی نسبت با سال گذشته رشد چشمگیری داشته است ، افزود: اعتیار در نظر گرفته شده ۱۳ میلیارد تومان است.

رضا مهدوی به آسفالت راه‌های روستایی بخش خمام اشاره کرد، افزود: ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی خمام طی ۱ ماه گذشته آسفالت بهسازی شده است.

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت نیز در این جلسه گفت: بحث ساخت منازل سیل زدگان یکی از دغدغه‌های مهم بسیج و سپاه است.

سرهنگ حسن امینی افزود: کمک به ساخت منازل در درجه اول بر عهده دولت و بنیاد مسکن است که در همین راستا سازمان بسیج طرحی را به نام طرح همبستگی ملی برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص پای کار آمدن مسئولین در راستای خدمت رسانی به مردم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها تنها راه مقابله و برون رفت از مشکلات خدمت به مردم است بخصوص افرادی که در سیل و زلزله آسیب دیدند.

سرهنگ حسن امینی گفت: سپاه مقداد شهرستان رشت تاکنون مردم بخش های خمام ، خشکبجار و لشت نشاء  850 میلیون تومان کمک عیر نقدی و حدود ۱۰۰ میلیون تومان نقدی به سیل زدگان کمک کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه ساخت ۹۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه مقداد شهرستان رشت و با همکاری کمیته امداد در این سه بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء را از برنامه‌های سپاه در حوزه محرومیت‌ زدایی اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌های انجام شده در داخل سه یخش،سپاه مقداد ساخت ۱۰ واحد مسکونی در منطقه گمیشان استان گلستان را تقبل کرده است که  سهم هر بخش ۱۰۰ میلیون تومان است.

 

انتهای پیام/۲۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads