کد خبر: 190681 - تاریخ: دوشنبه، 12 آگوست 2019 - 11:49

در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ؛

شهرداری خمام نخستین شکست فصل خود را مقابل الماس اسالم تالش تجربه کرد

دو تیم فوتبال شهرداری خمام و الماس اسالم تالش از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان روز گذشته در ورزشگاه شاهد خلیف آباد به مصاف یکدیگر رفتند.

 به گزارش خوبان خبر؛  دو تیم فوتبال شهرداری خمام  و الماس اسالم تالش از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان  روز گذشته در ورزشگاه  شاهد خلیف آباد به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم در دقایق نخستین مسابقه با ارائه بازی مالکانه و پاس‌های کوتاه، سعی در تملک توپ و میدان داشته‌اند، هواداران حاضر در ورزشگاه برای تماشای نخستین گل مسابقه به در دقبقه  40 نیمه اول زمان نیاز داشتند.

شهرداری خمام روی اشتباه سریالی مدافعین الماس اسالم، نخستین گل مسابقه را در دقیقه ۴۰ توسط امیرپور صالحی به ثمر رساندند.

 الماس اسالم پس از دریافت گل نخست، یکپارچه حمله شده و برای به‌تساوی کشاندن مسابقه به آب‌وآتش زدند، اما نتیجه این بازی در نیمه اول با نتیجه ۱ بر ۰ به سود شهرداری خمام به پایان رسید.

الماس ها بازی را در نیمه دوم هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۷۰ توسط محمد حسین یوسفی گل تساوی این تیم را به ثمر رساند ، اما این پایان کار تیم فوتبال الماس اسالم تالش نبود و در دقیقه ۷۵ توسط محمد امین رضایی گل دو را روانه دروازه شهرداری خمام کردند.

محمد عملی بازیکن شهرداری خمام در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های دریافتی شهرداری خمام را جبران کرد، و در دقیقه ۸۵ دانیال کارگر گل سوم الماس اسالم تالش را به ثمر رساند تا تیم میزبان با نتیجه  3 بر ۲ پیروز میدان شود.

انتهای پیام/۵۲۳۲

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads