کد خبر: 190674 - تاریخ: یکشنبه، 11 آگوست 2019 - 22:43

والیبال انتخابی المپیک؛

روسیه ۳ – ایران صفر؛ پرونده صعود موقتاً بسته شد/پرواز تزارها به توکیو

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف روسیه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا روس‌ها راهی المپیک شوند.

به گزارش خوبان خبر، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۲۰:۳۰ در سن‌پترزبورگ به مصاف روسیه رفت که که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ به سود روسیه تمام شد تا پرونده صعود ایران به المپیک موقتاً بسته شود.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود روسیه

تیم ایران بازی را خوب شروع نکرد، اما رفته رفته ورق برگشت و شاگردان کولاکوویچ توانستند بر بازی مسلط شوند. نتیجه ۸ بر ۷ به سود ایران موجب شد تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. پس از وقفه ای طولانی به دلیل درخواست ویدئوچک کولاکوویچ سرانجام در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود روسیه تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ؟؟ به سود روسیه تمام شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود روسیه

در شروع ست دوم معنوی‌نژاد جایگزین فیاضی شد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود روسیه تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود روسیه یک بار دیگر هر دو تیم را روانه وقت استراحت فنی کرد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود روسیه تمام شد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود روسیه

روسیه ست سوم را بهتر از ایران شروع کرد و در امتیاز ۸ بر ۵ به سود آنها هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران هر دو تیم را روانه وقت استراحت فنی دوم کرد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود روسیه خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه گذشته خود موفق به شکست تیم‌های کوبا و مکزیک شده بود. روس‌ها هم در دو بازی قبلی خود توانستند مکزیک و کوبا را از پیش‌رو بردارند.

با توجه به اینکه ایران نتوانست در مسابقات سنت‌پترزبورگ، بلیت توکیو را به دست آورد، باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کند.

مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از ۱۶ تا ۲۲ دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads