کد خبر: 190620 - تاریخ: یکشنبه، 11 آگوست 2019 - 12:02

رئیس شورای شهرستان رشت ؛

تلفات جاده خشکبیجار هم اندازه شهدای این شهر است/ وعده ۱۰ میلیاردی معاون عمرانی استاندار برای تعریض و ایمن سازی جاده خمام به خشکبیجار

رئیس شورای شهرستان رشت در نشست خبری در خصوص جاده خمام به خشکبیجار با اشاره به اینکه شهر خشکبیجار ۱۳۲ شهید جنگ تحمیلی و در حدود ۱۱۵ کشته جاده ای دارد، گفت: این جاده به جاده مرگ معروف شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ ابراهیم اخوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت، ضمن تبریک روز خبرنگار به تشریح عملکرد این شورا پرداخت.

رئیس شورای شهرستان رشت در خصوص جاده خمام به خشکبیجار با اشاره به اینکه شهر خشکبیجار ۱۳۲ شهید جنگ تحمیلی و در حدود ۱۱۵ کشته جاده ای دارد، گفت: این جاده به جاده مرگ معروف شده است. اما با تلاش مسئولین امسال مناقضه انجام و پیمانکار آن انتخاب شده و معاون عمرانی استانداری گیلان اعتبار این جاده را ۱۰ میلیارد برای تعریض و ایمن سازی اعلام کرده اند.

 اخوان در ادامه با بیان اینکه شورای شهرستان رشت فعالترین شورای شهرستان در استان است، گفت: بنا به اذعان مسئولین استان شورای شهرستان رشت فعال ترین شورا است که در گیلان به صورت پی در پی و منظم جلسات خود را برگزار می کند و از اثر بخشی خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی در این دوره رخ داد ریاست شورای شهرستان به یک بخش رسید و انحصار خارج شد.

خمام به زودی شهرستان می شود اما پیربازار …

  اخوان با تاکید بر اینکه صیانت از اعتماد و رای مردم وظیفه مسئولین است، گفت: متاسفانه تصمیماتی که مسئولان بعضا اتخاذ می‌کنند، با مدارا و مصلحت اندیشی همراه است، در صورتی که باید مصلحت و منافع مردم در اولویت قرار گیرد.

عضو شورای شهر خشکبیجار ضمن تشریح مصوبات جلسات شورای شهرستان رشت در بخش ها افزود: عمده مسائل بخش‌ها در جلسات بررسی می شود و تاکنون اکثر مشکلات شهرها و بخش ها به نتایج مطلوبی رسیده است.

ریس شورای شهرستان رشت در مورد شهرستان شدن خمام و شهر شدن پیربازار نیز اظهار کرد: خمام به زودی شهرستان اعلام می سود و تمام کارهای قانونی آن انجام شده است اما برای شهر شدن پیربازار مواردی مطرح است که امیدواری آن نیز حل شود.

.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads