کد خبر: 190504 - تاریخ: جمعه، 9 آگوست 2019 - 18:13

با حضور جمعی از مسئولان:

امام جمعه سابق لشت نشاء به عنوان امام جمعه جدید املش معرفی شد

امام جمعه جدید املش صبح امروز با حضور مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گیلان، نماینده مردم رودسر و املش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ امام جمعه جدید املش صبح امروز با حضور مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان گیلان، نماینده مردم رودسر و املش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

رییس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه گیلان در این مراسم گفت: نماز عبادی سیاسی در کنار اجر و ثواب و پاداشی که دارد و قرآن هم به آن اشاره کرده است ، منشاء خیر و برکات فراوانی است.
حجت الاسلام و المسلیمن عادلی افزود : یکی از وظایف امام جمعه بسیج عمومی مردم و نماز گزاران برای شرکت در مراسم ویژه و مناسبت های مهم است که در نظام حمایت می شود ،این کار فتنه و توطئه دشمن را خنثی کرده و در بین مردم امید آفرینی می کند.  

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر امام جمعه جدید املش در خطبه های نماز جمعه امروز گفت : با رعایت سبک زندگی اسلامی به ویژه علوی و فاطمی حتی در نداری ها و فشار اقتصادی و معیشت می توان از آرامش و امنیت خاطر خوبی برخوردار بود .
حجت الاسلام و المسلمین رنجبر افزود : در اسلام به ذبح قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان بسیار تاکید شده است و اگر به تنهایی هم نتوان ازعهده آن برآمد می توان به صورت مشترک اقدام نمود.

در این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام صفری امام جمعه پیشین این شهر که جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده بود، حجت الاسلام علی رنجبر امام جمعه سابق لشت نشاء به عنوان امام جمعه جدید املش معرفی و اولین نماز جمعه شهرستان املش به امامت او در مصلی املش برگزار شد.

انتهای پیام/۵۶۶۶۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads