کد خبر: 190316 - تاریخ: شنبه، 3 آگوست 2019 - 17:00

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان:

کشف تجهیزات پزشکی ۶ میلیاردی قاچاق در رشت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۵۶۷ قلم انواع تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ ” رحیم شعبانی، در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید، فروش و توزیع تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند محل دپو و انبار کالاهای قاچاق در شهر رشت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۵۶۷ قلم انواع تجهیزات و اقلام پزشکی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این راستا انبار کالای قاچاق پلمب و متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به عزم جدی پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads