کد خبر: 190298 - تاریخ: شنبه، 3 آگوست 2019 - 18:19

در جریان افتتاح فروشگاه مصرف اتحادیه تعاون روستایی در زیرده خمام مطرح کرد:

۵ شرکت تعاونی روستایی در بخش خمام فعال است / اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی کشور آمادگی همکاری و استفاده از تجارب استارتاپ‌های موفق در بخش کشاورزی را دارد

بخشدار خمام با بیان اینکه با اشاره به اینکه ۵ شرکت تعاونی روستایی در بخش خمام در زمینه های کشاورزی فعال هستند ، افزود: این تعاونی ها امسال نقش بسزایی برای تنظیم بازار داشته است .

به گزارش خوبان خبر؛ عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور ظهر امروز در جریان افتتاح فروشگاه مصرف اتحادیه تعاون روستایی در زیرده خمام اظهار داشت : با عنایت به سیاست‌های کلان سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در خصوص تکمیل زنجیره تولید تا مصرف محصولات کشاورزی و دامی از مزرعه تا سفره توسط شبکه عظیم تعاونی‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی و روستایی و با توجه به تنوع محصولات کشاورزی و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه و استان است.

عباس علی‌آبادی تاکید کرد: سازمان تعاون روستایی به دنبال این است که به تمامی استارتاپ‌های ملی در تمامی استان‌های کشور این مطلب را برساند که شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی کشور با ظرفیت‌های و توانمندی‌های بالای خود در اقصی نقاط کشور آمادگی همکاری و استفاده از تجارب استارتاپ‌های موفق در بخش کشاورزی را دارد.

مدیر تعاون روستایی گیلان نیز مراسم به وضعیت شبکه تعاونی‌های استان مورد اشاره قرارداد و گفت:  هم‌اکنون ۵۹ تعاونی تولید در استان فعال است که ۱۵ هزار و۵۶۱ عضو دارد.

گیلانشاهی ادامه داد: ۱۵۹ شرکت تعاونی در روستاهای استان فعالیت دارند که ۲۷۸ هزار روستایی در آن عضویت دارند، افزود:هم اکنون ۱۰۶ شرکت تعاونی کشاورزی در استان با ۱۲۸ هزار و ۵۷۵ عضو فعالیت می‌کنند.

مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به تعداد تشکل نظام صنفی کارهای کشاورزی اعلام کرد: در این حوزه ۱۶ واحد فعال وجود دارد که ۶ هزار و ۷۹۰ عضو دارد.

در ادامه این مراسم بخشدار خمام اظهار داشت: فلسفه فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال است 

وی حمایت دولت از تعاونی‌های روستایی را موجب شکوفایی و رونق اقتصادی در روستاها دانست که زمینه ماندگاری جمعیت روستایی را افزایش خواهد داد و روستاها را تولیدمحور و اشتغال زا خواهد کرد. 

بخشدار خمام با بیان اینکه  با اشاره به اینکه ۵ شرکت تعاونی روستایی در بخش خمام در زمینه های کشاورزی فعال هستند ، افزود: این تعاونی ها  امسال نقش بسزایی برای تنظیم بازار داشته است .

رضا مهدوی با بیان اینکه پتاسیل بخش خمام درحوزه زنجیره تامین و امکان توسعه یکپارچگی و قدرت ارائه محصولات را برند سازی کنیم ، افزود: این امکان موجود است محصولات فرآورده بسته بندی و صنایع دستی و تولیدات منطقه را صادر نماییم.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads