کد خبر: 19027 - تاریخ: یکشنبه، 17 فوریه 2013 - 07:36

حجت الاسلام عاشوری: در راهپیمایی 22 بهمن، ملت، مسئولين خود را شرمنده کردند.

خوبان خبر: خطیب جمعه ی خمام: مردم نظاره گر عملکرد گروه هاي سياسي هستند نه پيرو آنها، و در راهپيمايي 22بهمن هم به خوبي نشان دادند که هيچ ارزش و اعتباري براي انتقام سياسي آنها از يکديگر قايل نيستند و درواقع اين ملت، مسئولين خود را شرمنده کردند.

به گزارش خوبان، نماز جمعه ی این هفته ی خمام، روز گذشته در مسجد جامع خمام، به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام برگزارگردید.

ایشان در ابتدای خطبه های دوم به حضور ميليوني مردم در سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اشاره کردند و آن را در سراسر دنیا بی نظیر خواند و افزودند: دشمن اميدوار بود که امسال جشن پيروزي انقلاب، رونقي نداشته باشد تا بتواند از اين اتفاق براي تأثيرگذاري  بر انتخابات رياست جمهوري 92 بهره برداري کند؛ ولي با حضور پرشکوه ملت، فهميد که از زاويه مردم نمي تواند به اهداف شوم خود برسد، لذا همه اميد خود را به روزنه غفلت مسئولان واختلاف سياست بازان دوخته است تا با ايجاد دو دستگي، شکاف عظيمي درکشور به وجود آورد و طرفداران هر گروه را به جان يکديگر بيندازد.

امام جمعه خمام

حجت الاسلام عاشوری ادامه دادند: غافل از اينکه ملت حزب الله ايران، گروه گراو قوم و قبيله و نژادگرا نيست، بلکه همگي متحد و يکپارچه نقشه راه خود را از رهبر فرزانه انقلاب مي گيرند که به صراحت فرمود:«از امروز تا روز انتخابات، هرکس احساسات مردم را در جهت ايجاد اختلاف بکار گيرد، قطعاً به کشور خيانت کرده است.»

خطیب جمعه ی خمام، در ادامه ی صحبت هایشان، راهپیمایی 22 بهمن را روز شرمنده شدن مسئولین توسط مردم دانستند و ابراز کردند: مردم نظاره گر عملکرد گروه هاي سياسي هستند نه پيرو آنها، و در راهپيمايي 22بهمن هم به خوبي نشان دادند که هيچ ارزش و اعتباري براي انتقام سياسي آنها از يکديگر قايل نيستند و درواقع اين ملت، مسئولين خود را شرمنده کردند.

امام جمعه ی خمام

امام جمعه ی خمام، مقام معظم رهبری را دیدبان مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خواندند که همواره چند قدم جلوتر نقشه های شوم دشمن را افشا می کنند و ادامه دادند: حوادث بعدي، صحت دورانديشي هاي ايشان را به اثبات مي رسانند. ايشان ادعاي آمادگي آمريکا براي مذاکره با ايران را به خوبي تحليل کردند و از بيانات ايشان چنين برمي آيد که آمريکا هرگاه با يک مشکل بسيار جدي در منطقه مواجه مي شود و براي حل آن به تمام راه ها نيز متوسل شده ولي توفيقي نمي يابد، جريان مذاکره با ايران را مطرح مي کند تا به دنيا بقبولاند آن مشکلي که همه دنيا را رنج مي دهد به خاطر سرسختي و لجبازي و مخالفت هاي ايران است.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به هفته ی همبستگی با انقلاب بحرین، در تاریخ 26 بهمن تا 1 اسفند، حمايت ملت ایران را از قيام مردم مسلمان مظلوم اين کشور عليه حکام ظالم آل خليفه و وابسته به سعوديان وهابي عربستان، اعلام نمودند.

نماز جمعه ی خمام

امام جمعه ی خمام با اشاره به 8 ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) خاطر نشان کردند: امام عسگری (ع) در سن جواني يعني حدود 23 سالگي به امامت رسيدند و مدت امامتشان هم کمتر از 6 سال بود که بيشتر آن مدت را هم در بازداشت و تحت نظر حکام ظالم بني عباس بودند، ولي در همان دوران جواني و زمان اندک امامت و اوج خفقان، شاگردان زيادي را تربيت کردند که هر کدامشان هدايتگر جمعيت زيادي شدند. مرحوم شيخ طوسي(ره) بيش از صد شاگرد براي آن حضرت برشمردند که همگي از فقهاي برجسته بوده اند.

ایشان در پایان با اشاره به روز روحانیت و شهادت در سه شنبه هفته ی جاری، روحانیت را دژهای محکم اسلام خواندند که دشمن برای غلبه بر اسلام چاره ای جز عبور از سد روحانیت ندارد.
نمازجمعه خمام
انتهای پیام/76

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads