کد خبر: 190236 - تاریخ: جمعه، 2 آگوست 2019 - 11:14

سرپرست استانداری گیلان:

عوامل پویایی و نشاط دانش‌آموزان تقویت شود

سرپرست استانداری گیلان گفت: عوامل زمینه‌ساز تحرک ، پویایی و نشاط دانش آموزان و نوجوانان ارزشمند است و باید تقویت شود.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع در آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز و همچنین سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی آموزش و پرورش گیلان در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای شاخص های اجتماعی و به ویژه شاخص های سلامت برنامه های گوناگون و متعددی را تدوین و اجرا کرده است.
وی ادامه داد: دولت توسط وزارت آموزش و پرورش برای دستیابی به شاخص‌های سلامت در همه دوره ها از پایه تا متوسطه با برنامه ریزی های علمی و کارشناسی شده ، اقدامات شایسته ای را انجام داده و طرح های خوبی را اجرا کرده است.

وی گفت: طرح‌هایی همچون آهن یاری و ویتامین دی و پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در حوزه سلامت و همچنین در کنار این طرح‌های موثر، طرح ورزشی و تربیت بدنی حیاط پویا و طرح المپیاد درون مدرسه ای و جشنواره های فرهنگی و ورزشی را در طول سال اجرا کرده است.
سرپرست استانداری گیلان با اشاره به تغییرات دنیای امروز و شیوه و سبک زندگی اظهار داشت: بی سوادی حرکتی ، کم تحرکی و حتی فقر حرکتی ، اکنون مشکلاتی را برای همه مردم در سنین مختلف ایجاد کرده و نسل آینده را نیز در معرض خطر قرار داده است.
زارع افزود: آموزش و پرورش می تواند با اجرای چنین طرح ها و برنامه های مفید و موثری، نقش مهم و اساسی در حل این مشکل عمومی کودکان و نوجوانان و تقویت سواد حرکتی دانش آموزان و در نتیجه پویایی و نشاط بیشتر آنان و جامعه داشته باشد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads