کد خبر: 190232 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 آگوست 2019 - 14:45

افزایش ابر و رگبار باران در گیلان از عصر امروز

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به شکل گیری جریانات شمالی در منطقه، از افزایش ابر و رگبار باران در بعضی نقاط استان از عصر امروز خبر داد.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی ظهر پنجشنبه بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقر ار توده هوای به نسبت پایدار در منطقه است که به تدریج از عصر امروز با شمالی شدن جریانات و شکل گیری ناپایداری، شرایط برای افزایش ابر، بعضی نقاط رگبار باران بویژه طی جمعه و شنبه، احتمال رعدوبرق فراهم می شود.

وی ادامه داد: برای این مدت کاهش دما مورد انتظار است.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، عصر و شب بارش پراکنده و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری، رگبار و احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد، کاهش نسبی دما پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان را طی شبانه روز گذشته مربوط به منجیل با ۴۲ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان و ماسوله با ۱۶ درجه سلسیوس عنوان کرد.

وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۳۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۵ درجه پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads