کد خبر: 190166 - تاریخ: چهارشنبه، 31 جولای 2019 - 10:31

معاونت پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در لشت نشا عنوان کرد:

مدرسه محوری یکی از اصول مهم سند تحول بنیادین است

معاونت پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی گفت: در سند تحول بنیادین و موضوع مدرسه محوری واگذاری قسمتی از فعالیتهای آموزشی، پرورشی و پژوهشی به مدیر مدرسه مورد تأکید است.

به گزارش خوبان خبر؛  محمد امجدی در جلسه مدیران مدارس لشت نشا ء با موضوع مدرسه محوری در سند تحول بنیادین با اعلام نقش و جایگاه مؤثر مدیران در رویکرد مدرسه محوری به ضرورت ارتقاء دانش حرفه ای مدیران، ایجاد تحول فکری در آنان جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های عملیاتی در مدارس اشاره کرد. وی در بخش دیگر از سخنانش در انتخاب سامانه ای مدیران مدارس در خصوص برگزاری اجرای آزمون، این مرحله را گام مهم در جهت ارتقاء آنان و استفاده از نخبگان آموزش و پرورش اعلام کرد.

زهرا قلی پور رئیس آموزش و پرورش لشت نشاء  در این همایش گفت: طرح مدرسه محوری بر اساس استقلال بیشتر مدارس در اتخاذ تصمیمات مربوط به اداره مدرسه بنا شده و دارای مدلهای مختلفی از جمله کنترل اداری، کنترل حرفه ای، کنترل اجتماعی و کنترل متعادل یا یکپارچه است. در همین راستا ایشان مدیریت مدرسه محوری را فراهم شدن زمینه انتقال قدرت تصمیم گیری به سطح مدرسه دانست.

انتهای پیام/۵۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads